Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,44 Ft
Euró
392,13 Ft
Font
457,26 Ft
Bitcoin
64,628 $

Nézettségi rekordot döntött az Álarcos énekes az RTL Klubon

Nagyon erős számokkal a neve mellett búcsúzott az Álarcos énekes második évada, ahol Puskás Peti leleplezése jelentette a legnagyobb meglepetést, aki a Röfi jelmeze alatt lapult.

Style

A T-800-as

Szerkesztő

Nagyon erős számokkal a neve mellett búcsúzott az Álarcos énekes második évada, ahol Puskás Peti leleplezése jelentette a legnagyobb meglepetést, aki a Röfi jelmeze alatt lapult.

Az elmúlt hat hónap legnézettebb műsorszáma lett az Álarcos énekes fináléja. A 49. héten is az RTL Klub volt a legnézettebb csatorna, és csoportszinten is az RTL Magyarország bizonyult jobbnak a fő kereskedelmi célcsoportban főműsoridőben és teljes napban is. Vasárnap este véget ért az Álarcos énekes 2. évada – olvasható az RTL Magyarország hivatalos közleményében. Soron kívül RTL+: áremelésre készülhetünk az UEFA Bajnokok Ligája miatt

A látványos show a 14 adáshét alatt átlagosan 20,5%-os közönségarányt ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoport nézői körében, 22%-ot verve fő versenytársa azonos idősávban futó produkcióira. A műsor legnézettebb adása a vasárnap esti döntő volt: a fő célcsoport 25,8%-a látta, míg a teljes lakosságból közel 1 millió 200 ember várta a Röfi, a Zebra és a Banán összecsapásának kimenetelét. A finálé nemcsak az elmúlt hét, hanem az elmúlt hat hónap legnézettebb műsorszáma lett a 18-49 évesek és a teljes lakosság (4+) körében is.

A Híradó a hét minden napján nyerte a sávját és 18,1%-os SHR-t ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban. A hétköznap élőben jelentkező Fókusz átlagosan 16%-os nézettséggel futott a 18-49 évesek körében.

A Drága örökösök szintén minden adásnapján nyerte a sávját és átlagosan 17,7 százalékos közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban. A Konyhafőnök VIP sem vívott késhegyre menő csatát: mind az öt nap legyőzte legfőbb riválisát és átlagosan 16%-os SHR-t szerzett meg a 18-49 évesek körében.

Járai Máté egészen szívfacsaró vallomása Kíráról, a gyerekvállalás kérdéséről

Szombat este az Apatigris első évada 11%-os közönségaránnyal és közel félmillió nézővel búcsúzott közönségétől. Vasárnap este 13,3%-os közönségaránnyal zárta idei évadát Friderikusz Sándor műsora, az Életünk története. A Járai Máté-Járai Kíra házaspár öregítésére a teljes lakosságból több mint 430 ezren voltak kíváncsiak – a jövőutazó talkshow ezzel az eredménnyel magabiztosan utasította maga mögé minden versenytárs azonos idősávban futó műsorát.