Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,39 Ft
Euró
392,42 Ft
Font
457,23 Ft
Bitcoin
64,482 $

Az Epic majdnem FPS-t csinált a Gears of Warból

Az Epic most elárulta, hogy mielőtt még eladták volna a Microsoftnak a Gears of Wart, a negyedik rész kapcsán fontolóra vették, hogy FPS-t csináljanak belőle.

Fotó: Microsoft
Konzol/Videójátékok

Borbély Fanni

Szerkesztő

Cliff Bleszinski, a Gears of War egykori vezető tervezője nemrég egy interjúban árulta el, hogy a sorozat negyedik címénél szóba került az FPS lehetősége: az XboxEra podcastben Bleszinski megosztotta, hogy mielőtt még a Microsoft 2014-ben felvásárolta volna a franchise-t, erősen elgondolkodtak azon, hogy FPS-re váltsanak a hagyományos TPS-ről.

Bleszinksi viccesen úgy fogalmazott: Soron kívül 100 milliós kártérítést ítéltek oda a bicskei gyermekotthon áldozatainak

„Igen, elmondhatom, hogy valójában fontolóra akartam venni, hogy első személyűvé váljon a játék. El tudod képzelni, hogy első személyben láncfűrészeljünk egy Locustot?”

A fejlesztő megosztotta, a Microsoft egyértelműen a Gears of War horro gyökereihez akart visszatérni, amikor megvásárolta, s úgy véli, ez azért történt, mert az Epic Games nem tudta, hogy mit kezdjen a szériával.

Most pedig úgy tűnik, hogy végre beindul a Gears 6 fejlesztése, miután februárban a The Coalition állítólag leállított két fejlesztés alatt álló játékot, hogy minden figyelmét a sorozat új darabjára összpontosíthassa.

Egy álláshirdetés is megjelent a neten, melyben a Gears of War franchise vezető játéktervezőjét keresik, ez alapján pedig szinte biztosra vehetjük, hogy hamarosan érkezik a sorozat legújabb része.

Vitézy Dávid azt ígéri, ha megválasztják, jönnek az olcsóbb Sziget-jegyek

Elmondása szerint egy hosszabb távú megállapodást kötne a Sziget Fesztivál szervezőivel, erre pedig már a fesztivál igazgatója is reagált, aki inkább a K-hidat újíttatná fel.