Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
367,02 Ft
Euró
392,77 Ft
Font
458,56 Ft
Bitcoin
63,803 $

A Barcelona a The Rolling Stones ikonikus logóját viseli mezén az El Clásicón

Ha mindez nem lenne elég, a legendás banda tagjai pózoltak is a szereléssel.

Fotó: illusztráció | unsplash
Sport

Bense Róbert

Szerkesztő

A Barcelona nem először vesz részt hasonló akcióban, mely mögött a klub szponzora, a Spotify áll. Általában a zenei streamer logója szerepel a katalánok mezén, ám a tavalyi szezonban többek között Drake logóját is viselte a csapat.

Most pedig egy igazán különleges szimbólumot viselnek majd magukon a Barcelona játékosai, hiszen az október 28-i El Clásicón a The Rolling Stones több mint 60 éves, a világ minden táján ismert jelképét öltik magukra. Soron kívül Ezt a férfit keresi a rendőrség a szentesi gyilkosság ügyében

A mez nem csupán elképesztően menő lesz, de egyben a banda új, Hackney Diamonds címet viselő albumát is reklámozza. A Rolling Stones 18 év után ad ki új lemezt, melyen 12 szerzemény kap helyet – írja a 90min.

Az 1962-ben alapított rockbanda már korábban közzétett egy dalt a készülő lemezről, az Angry alig néhány hét alatt csaknem húszmillió letöltést ért el a YouTube-on. A Barcelonával való együttműködés pedig egy sor terméken köszön majd vissza.

Természetesen a csapat különleges mezét is megvásárolhatják majd a rajongók, míg az együttes Barcelona-logós bakeliteket is piacra dob. Juli Guiu, a klub marketingcsapatának alelnöke szerint a zene és a labdarúgás különleges partnerségét jelzi az együttműködés.