Már az idei év közepén elindul a Lufthansához tartozó regionális légitársaság.
A pandémia miatti létszámleépítés után az ágazat nehezen tér magához, elfogytak ugyanis a pilóták, a hagyományos utánpótlási rendszer pedig meglehetősen szövevényes.
A gép Bariból tartott Krakkóba, azonban Budapesten kényszerű megállót kellett tartaniuk.
A határidő csütörtök volt, az utasok pedig úgy döntöttek, hogy nem szeretnék vállalni az adót, amelyet a légitársaság áthárított rájuk.
A légitársaságok szabályozó hatóságai vizsgálatot indítottak, miután a Wizz Air vezérigazgatója azt mondta, hogy a fáradtságot nem engedhetik meg maguknak az alkalmazottak.
A légitársaság bejelentette, máltai leányvállalatot fog alapítani.
A vállalat arra számít, hogy az első gépek a kijevi Boriszpil repülőtérről négy európai városba hamarosan elindulnak.
A Nyugat sorra jelenti be az újabb és újabb szankciókat Oroszországgal szemben, melyek miatt az ország légitársaságai jóformán egy az egyben el vannak vágva a világtól.
A légitársaság a katonai konfliktusra hivatkozva már nem repül Kijevbe.
Az Európai Bizottság reformcsomagja csak az EU-n belüli járatokra vonatkozik, pedig a széndioxid-kibocsátás 60 százalékát az unión kívülre induló vagy onnan érkező járatok generálják.
A Shin Bet izraeli biztonsági erők és a dubaji hatóságok közti nézeteltérések akár azt is eredményezhetik, hogy az izraeli légitársaságok leállítják a Dubajba tartó járatokat.