Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
359,77 Ft
Euró
387,45 Ft
Font
450,56 Ft
Bitcoin
61,542 $

Lidl: imádják a vásárlók, a boltlánc népszerűsége továbbra is töretlen

Jelentős sikereket értek el Franciaországban, ugyanis egyre több vásárló tér be az üzleteikbe, emellett a médiában is megerősítették a jelenlétüket.

Fotó: Twenty20
Európa

Koós Alexandra

Szerkesztő

A European Supermarket Magazin kiskereskedelmi szakportál rávilágított, hogy a Lidl volt a legjobban teljesítő kiskereskedő a francia élelmiszerpiacon a május 16. és június 16. közötti időszakban, amely jelentős elismerésnek számít.

A diszkontáruházlánc jelenleg 8,1 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, teljesítményét pedig az üzleteibe látogató vásárlók számának növekedése is erősítette, azonban a portál szerint a médiában való jelenlét is hozzájárult ahhoz, hogy népszerűbbek legyenek. Soron kívül Orbán Viktor halat fogott (videó)

Kifejtették, hogy a Lidl 21 százalékkal növelte médiaköltségeit és sikeresen terjeszkedett a közösségi médiában is, azonban boltlánc nemcsak szimpla kereskedő, hanem a komplett magyar gazdaságban is fontos szereplőnek számít – számolt be a Napi.hu.

A Trade Magazin szaklap szerint a Lidl megőrizte vezető helyét a magyarországi boltláncok rangsorában, amely 12 százalékkal 900 milliárd forint fölé növelte bruttó bevételét, a listán pedig továbbra is a Spar a második, amelyet a Tesco követ a harmadik helyen.

Magyar Péter szerint a legnagyobb fiával „nem állnak egy politikai táborban”

Ettől függetlenül azt gondolja, pár év múlva megtalálhatják a közös hangot a fiával, illetve neki is elmondta, hogy mindent, amit most a politikában tesz, azt érte is teszi.