Dollár
381,97 Ft
Euró
392,03 Ft
Font
463,77 Ft
Bitcoin
24,487 $

Megjelenik a Bloomberg a magyar sajtópiacon, meg is van a partnerük

Charleston, 2020. február 26. Az amerikai Demokrata Párt elnökjelöltségére pályázó Michael Bloomberg amerikai milliárdos üzletember, New York volt polgármestere a dél-karolinai elõválasztást megelõzõ televíziós vitán, Charlestonban 2020. február 25-én. MTI/EPA/Jim Lo Scalzo
not image

Nagy Noel

2021. március 16. - 14:32

Azt követően, hogy a Deutsche Welle bejelentette, magyar nyelvű tartalmakat is fog gyártani a közeljövőben, egy újabb világhírű név lép be a magyar médiapiacra.

A Média1 értesülései alapján a Telex ugyanis arról számolt be, hogy a Bloomberg is megkezdi a magyar tartalmak gyártását. Mint írják, a Bloomberg több magyar lappal, például a HVG-vel és a 24.hu-val is folytatott tárgyalásokat, hogy kivel kössenek megállapodást a tartalmak megjelenítésére.

Soron kívül Jakab feltette a kérdést: milyen képviselő az, aki nem járja az országot?

A neves sajtómárkának sikerült is találnia magának partnert, ám a Média1 azt először nem tudta megmondani pontosan, melyik lap lehet az. Később azonban a birtokukba jutott egy fénykép, amelyről egyértelműen kiderült: a 168 Óra lesz a Bloomberg magyarországi partnere.

A hír hallatán fel is hívták Milkovics Pált, a 168 óra tulajdonosát, hogy valóban igaz-e a partnerség, amelyet végül a lap tulajdonosa megerősített. Milkovics szavaiból az is kiderült, hogy a nyomtatott és online formára is kiterjed az együttműködés, valamint a videós anyagok is a címük alatt lesznek elérhetők.

Forrás: Média1

A Bloomberg hírügynökség létrehozása még Michael Rubens Bloomberg milliárdos üzletember nevéhez kötődik, aki az amerikai közélet egyik legismertebb figurája, és a legutóbbi demokrata előválasztáson még részt is vett a küzdelmekben.

Portfóliójába a tőzsdei kereskedelem mellett egy meglehetősen nagy médiabirodalom is kötődik, elsősorban gazdasági és politikai tartalmak olvashatók és láthatók a Bloomberg tévécsatornáján, két nyomtatott lapján, egy online hírportálján és a Bloomberg terminálon.

A Telex emlékeztet, hogy nem ez az első nagy médiamárka, amely beszáll a magyar sajtópiacra. Nemrégiben a német Deutsche Welle hírügynökség jelentette be, hogy áprilistól kezdődően magyar nyelvű tartalmakat is elkezdenek gyártani, egyelőre csak videós formában.

ads

Van egy sztorid?

Szemtanúja voltál valaminek, vagy épp van egy olyan történeted, melyet szívesen megosztanál másokkal?

Küldd el nekünk, és amennyiben érdekesnek találjuk, úgy közzétesszük azt oldalunkon.