Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,50 Ft
Euró
391,94 Ft
Font
457,64 Ft
Bitcoin
63,833 $

Így változnak a Lidl ártáblái szeptembertől

Az újonnan bevezetett „Jó választás a hazai” elnevezésű védjegy megkönnyíti a vásárlók dolgát, és a magyar beszállítókat is népszerűsíti.

Fotó: Unsplash/K. Mitch Hodge
Belföld

Kornis Vivien

Szerkesztő
TÉMÁK

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez – olvasható a társaság közleményében a Napi.hu szerint.

Forrás LIDL

A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a kiváló hazai termékek mellett, és szeptember elsejét minden magyar, hazai feldolgozású és magyar üzemben előállított termékének ártábláját “Jó választás a hazai” védjeggyel látha fel. A diszkontáruház-lánc célja, hogy az új logóval egyértelművé tegye a fogyasztók számára hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékeket, és ezzel is megkönnyítse a vásárlók számára a választást. Soron kívül Nukleáris együttműködés jöhet létre Magyarország és Kína között

A Lidl 8 évvel ezelőtt indította el a “Lidl a magyar beszállítókért” elnevezésű programját, és ennek köszönhetően az áruház már csaknem 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt, kínálatában pedig mintegy 3800 hazai termék érhető el. Ezek népszerűségét tanúsítja az is, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti. 

A legkeresettebb ilyen termékek közé tartoznak a friss áruk, mint a húsok, a zöldségek és a gyümölcsök, a tejtermékek, valamint a pékáruk. Kiemelendő, hogy az állandó kínálatot tekintve a tojás és a friss baromfi 100 százalékban hazai termelőktől származik.  

A vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet: 2020-ban mintegy 64 milliárd forint értékben bonyolított le exportot a Lidl, 170 magyar beszállítójának 665 terméke kapható összesen 26 országban. Ez azt is jelenti, hogy szinte az összes országban, melyben a Lidl jelen van, elérhetőek a magyar termékek állandó vagy időszakos jelleggel.

Bristolból Rómába szállítottak egy újszülöttet életmentő műtétre, Giorgia Meloni járt közben az ügyben

Az olasz miniszterelnök személyesen járt közben az újszülött ügyében, hogy mihamarabb Rómába érjen.