Dollár
431,30 Ft
Euró
422,60 Ft
Font
481,14 Ft
Bitcoin
19,711 $

Kampány indult Japánban az alkoholfogyasztás növelésére

Fotó: Unsplash
not image

Fazekas Kiara Barbara

2022. augusztus 18. - 13:21

A japán fiatal felnőttek túl józanok, nem fogy elég szaké. 

A nemzeti adóhivatal országos kampányt hirdetett Japánban azért, hogy a fiatal felnőttek, a 20 és 39 év közöttiek több alkoholt fogyasszanak, ugyanis az új szokások, amelyek a koronavírus-járvány idején alakultak ki, az népesség csökkenéséhez és az alkoholeladások visszaszorulásához vezetett. 

Soron kívül Gyanús fehér por miatt kiürítették az Európai Bizottság elnöki lakosztályát

A CNN beszámolója szerint a kampány részeként a 20 és 39 év közötti korosztály tagjai megoszthatják az ötleteiket, hogy mégis hogyan tudnák rávenni a társaikat a több alkoholfogyasztásra. 

A versenyzőktől promóciókat, márkaépítést, sőt, akár mesterséges intelligenciát is tartalmazó, legmodernebb terveket várnak, és azt remélik a szervezők, hogy ezzel a társaik körében beindíthatják a keresletet. 

A japán média szerint a reakciók vegyesek, és egyesek kritikával illetik az egészségtelen szokás népszerűsítésére tett ajánlatot. Mások azonban furcsa ötleteket tettek közzé az interneten, például híres színésznők jelentek meg a virtuális valóságban hostessként – írja a BBC

A versenyzőknek szeptember végéig van idejük ötleteket benyújtani. A legjobb terveket ezután szakértők segítségével fejlesztik tovább, mielőtt a végső javaslatokat bemutatnák novemberben. 

A kampány honlapja szerint Japán alkoholpiaca zsugorodik, és ennek egyik jelentős tényezője – a csökkenő születésszám mellett – az ország idősödő demográfiai összetétele. Ráadásul az adatok azt mutatják, hogy egyre kevesebbet költenek alkoholra, egyre kevesebbet is fogyasztanak. A japánok a szaké jövője miatt is aggódnak. 

ads

Van egy sztorid?

Szemtanúja voltál valaminek, vagy épp van egy olyan történeted, melyet szívesen megosztanál másokkal?

Küldd el nekünk, és amennyiben érdekesnek találjuk, úgy közzétesszük azt oldalunkon.