Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
367,79 Ft
Euró
392,94 Ft
Font
458,48 Ft
Bitcoin
63,951 $

A Twitter lépett: ezentúl kannabiszos hirdetések is megjelenhetnek a platformon

Mivel az Egyesült Államok több államában is legális a kannabisz, a Twitter is lépett és az országban engedélyezte a kannabisszal kapcsolatos hirdetések megjelenítését.

Fotó: Unsplash/David Gabrić
Észak-Amerika

Borbély Fanni

Szerkesztő

Mindez persze nem azt jelenti, hogy bárki és bármit hirdethet, ami kannabisszal kapcsolatos, mivel továbbra is lesznek korlátozások arra vonatkozóan, hogy mi jelenhet meg a hirdetésekben, ám a Twitter kétségkívül enyhítette hirdetési irányelveit.

A Tech Times jelentése szerint az irányelvek frissítésével ezentúl az Egyesült Államokban megjelenhetnek kannabiszos reklámok a platformon: a vállalat egy közlemény is kiadott ennek kapcsán, melyben leszögezték, hogy kizárólag azon államokra érvényes a frissítés, ahol már legális a kannabisz. Soron kívül Halálra ítéltek egy iráni rappert, amiért részt vett egy 2022-es tüntetésen

Okkal hozták meg a döntést

A Twitter úgy véli, hogy a kannabisz az egyik legbefolyásosabb piac az Egyesült Államokban, s jóval többször merül fel a platformon témaként, mint a háziállatok, a főzés és az arany, valamint az olyan élelmiszer- és ital-kategóriák, mint a gyorsétterem, a kávé és az italok. A döntésről szóló közleményében a vállalat úgy fogalmazott:

„A Twitteren folytatott beszélgetések tükrözik, hogy merre tart jelenleg a kannabiszipar: a jogalkotási/politikai reform, az üzleti fejlődés és a közösségi hatás irányába.”

E döntés azért is bír hatalmas jelentőséggel az Egyesült Államokban, mivel mivel más platformok megakadályozzák ezen termékek reklámozását. A legális kannabisz-forgalmazók pedig már le is csaptak a lehetőségre: a Truelive Cannabis Corporation például már múlt szerdán elindított egy több államot érintő kampányt a platformon.