Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
354,63 Ft
Euró
385,13 Ft
Font
450,71 Ft
Bitcoin
71,083 $

Szakít az adidas a Reebokkal, amivel lezárul egy korszak

A vállalat azt mondja, hogy szerint a két márka sokkal jobban ki tudja használni a lehetőségeit, ha függetlenek lesznek egymástól.

Külföld

Takács Petra

Szerkesztő

Tizenöt évig tartó próbálkozás után megválik az adidas az amerikai testvérmárkájától, a Reeboktól – jelentette be a német sportszergyártó társaság kedden.

Az adidas közleménye szerint a vállalat vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása során arra a megállapításra jutott, hogy „a Reebok és az adidas sokkal jobban ki tudja használni növekedési lehetőségeit, ha függetlenek egymástól”. Soron kívül Szentkirályi Alexandra lassan szinte félve vezet Budapesten a kátyúk miatt (videó)

Ezért az adidas már az idei első negyedévtől kezdve a megszűnt tevékenységek között tünteti fel pénzügyi jelentéseiben a Reebok adatait, és megkezdi az amerikai leányvállalat értékesítésének folyamatát. A következő hónapokban „teljes erővel dolgozunk, hogy sikeres jövőt biztosítsunk a Reebok márkának és a mögötte álló csapatnak” – írták. Részleteket a vállalati startégia és a 2020-as üzleti év eredményeinek március 10-re ütemezett bemutatójára ígérnek.

Hangsúlyozták, hogy a sportszergyártásban igen jók a hosszabb távú növekedés lehetőségei, „különösen az ikonikus márkák” esetében. Ugyanakkor a vállalat mégis inkább csak az adidas márkára összpontosít, a legfőbb cél „a sportszergyártás globális piacán elért vezető pozíció további erősítése”.

Már a japán cégek sem támogatják az Olimpiát

Az 1949 óta működő német cég 2006-ban vásárolta meg amerikai versenytársát, hogy nagyobb erővel küzdjön meg a piacvezető pozícióért az ugyancsak amerikai Nike-val. A szétválását bejelentő közleményben a közös eredményekről kiemelték, hogy a 2016-ban indított szanálási program révén „jelentősen javultak a márka növekedési-, és profitkilátásai”, így a Reebok „megteremtette az alapot ahhoz, hogy teljes mértékben kihasználhassa lehetőségeit”.

A társaság legutóbbi üzleti beszámolója szerint a Reebok márka révén elért bevétel a tavalyi harmadik negyedévben 403 millió euró (145 milliárd forint) volt, ami az árfolyamhatások kiszűrésével számolva 7,2 százalékos visszaesés az egy évvel korábbi 460 millióhoz képest. Az adidas márkával elért bevétel 5,459 milliárd euró volt, ami jóval kisebb, 2,5 százalékos csökkenés az előző évi 5,849 milliárd euróhoz viszonyítva.

Publicus: Karácsony Gergely magabiztosan vezet

A főpolgármester akkor is győzne, ha Szentkirályi Alexandra vagy Vitézy Dávid visszalép egymás javára.

Még mindig kirúghatja a Barcelona Xavit

Xavi jövője nyitott maradt, miután a Barcelona elnöke elégedetlen vele, és hamarosan ismét személyesen fognak beszélgetni.

Öt autó rohant egymásnak az M7-esen Törökbálintnál

Több autó is egymásnak rohant az M7-es autópályán Törökbálintnál, ami miatt az érintett szakaszon forgalomkorlátozásra kell számítani.