Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,82 Ft
Euró
392,54 Ft
Font
457,69 Ft
Bitcoin
64,671 $

Informatikai átállás a Vodafone-nál, ezek a szolgáltatások nem lesznek elérhetőek

Lesznek bizonyos szolgáltatások, amik az átállás ideje alatt átmenetileg nem lesznek elérhetőek, melyekről a Vodafone Hungary részletes tájékoztatást adott.

Fotó: Twenty20/TatianaMara
Belföld

Takács Petra

Szerkesztő

A Vodafone Hungary beszámolója szerint 2022.07.11-16. között informatikai átállást végez. A közleményben foglaltak alapján az átállás ideje alatt a következő alapszolgáltatások zavartalanul fognak működni: hívások indítása és fogadása, SMS küldés és fogadás, adathasználat, valamint az otthoni (TV, vezetékes internet, telefon) szolgáltatások.

Ugyanakkor lesznek bizonyos szolgáltatások, melyek átmenetileg nem lesznek elérhetőek, amikről szintén részletes információkat közölt a telekommunikációs vállalat, mely idehaza is rengeteg ügyféllel rendelkezik.

Az átállás időszakában átmenetileg nem lesznek elérhetőek a következők sem a mobilos, sem a vezetékes ügyfeleinknek: az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes szolgáltatásaink: online webshop, My Vodafone online ügyfélszolgálat és mobil alkalmazás, meglévő vezetékes és mobil előfizetés módosítása, mobil előfizetés esetén adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása, roaming szolgáltatás aktiválása, számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés, Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés, eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés, mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó), Easy Rider alkalmazás, feltöltőkártyás adategyeztetés, SIM-kártya aktiválás – olvasható a hivatalos közleményben.

Az átállással és a további teendőkkel kapcsolatban minden információt erre a linkre kattintva érhettek el. „Türelmeteket és megértéseteket köszönjük!” – tették hozzá a közlemény részeként, ami nem sokkal déli 12 óra előtt jelent meg a Vodafone Hungary hivatalos Facebook oldalán.

Mi lesz elérhető?

  • Hívás indítása és fogadása
  • SMS küldése és fogadása
  • Mobil adathasználat
  • Otthoni internet
  • TV szolgáltatás, Vodafone TV szolgáltatás
  • Vezetékes telefon
  • Hibaelhárítás és telefonos hibabejelentés
  • Feltöltőkártyás egyenlegfelöltés ATM-en, postákon, benzinkutakon és újságárusoknál kihelyezett POS terminálokon

Mi nem lesz átmenetileg elérhető?

  • Számlabefizetés – számláid befizetési határidejét meghosszabbítjuk!
  • Feltöltőkártyás adategyeztetés és az online egyenlegfeltöltés
  • My Vodafone online fiók és My Vodafone alkalmazás
  • Otthoni szolgálatás szüneteltetése, költöztetése, beüzemelése
  • Roaming aktiválás
  • Online böngészőből elérhető Vodafone TV
  • Mobilvásárlással elérhető extrák és kiegészítő szolgáltatások (pl. autópálya-matrica vásárlás, parkolás indítása és leállítása, lottózás)
  • Vásárlás és szolgáltatásmódosítás