Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,05 Ft
Euró
391,02 Ft
Font
457,96 Ft
Bitcoin
62,771 $

Ebből a termékből fogyott a legtöbb a koronavírus-járvány kitörése óta Magyarországon

A pandémia hatására 70 százalékkal megnőtt az online webshopokban az elektromos fogkefék eladása.

Twenty20
Belföld

Kulcsár Péter

Szerkesztő

Az eMAG a koronavírus-járvány kitörése óta komoly növekedést azonosított a száj- és fogápolási termékek forgalmában – olvasható a Pénzcentrum beszámolójában.

A szájápolás terén a különböző típusú elektromos fogkefék és ezek kiegészítői generálták a legnagyobb forgalmat az az online piactéren az elmúlt egy évben, az elektromos szájzuhanyok forgalma csupán harmada volt ezeknek. Soron kívül Bőnyi iskolai késelés: a megkéselt lány túl van az életveszélyen

Az utóbbi egy év alapján az Oral-B elektromos fogkefék voltak a legnépszerűbbek, a magyar vásárlók átlagosan bruttó 10 761 forintért vásárolták meg a szájápolási eszközt.

Miközben a tradicionális fogkefék és fogkrémek webáruházban való értékesítése szintén jelentősen megugrott, az elektromos fogkefék piaci részesedésének töredékét sem tudták elérni a pandémia alatt.

A magyar vásárlók körében a oszcilláló és rotáló mozgást végző, a belépőszintű forgófejes modelleknél hatékonyabban tisztító elektromos fogkefék a legnépszerűbbek, az eladott termékek csaknem háromnegyede kerül ki ezek közül. A hagyományos és elektromos fogkefék hibridjének számító, a sörtéket pulzáló mozgással forgató modellek az eladások 16 százalékát adják.