Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
354,91 Ft
Euró
385,54 Ft
Font
450,65 Ft
Bitcoin
67,103 $

További Hírek

Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.

A Super Bowl az amerikai sport, és egyben az amerikai reklámok legnagyobb eseménye is, hiszen minden évben nézők milliói kapcsolnak a meccsre, a félidei show-ra és a reklámokra. A hirdetők pedig minden évben dollármilliókat fizetnek azért, hogy helyet kapjanak az áhított Super Bowl közvetítésben.

Aki megszegi a szabályt, akár 4 millió forintos bírságot is kaphat, nem érdemes hát kockáztatni.

Megelégelte a népszerű videómegosztó, hogy bevételek sokaságától esik el, ezért úgy döntött, lépéseket tesz.

Már 2019-ben megígérték, hogy felhagynak ezzel a gyakorlattal.

A plakáton reneszánsz szobor látható, kezében egy szelet pizzával. Úgy tűnik, már a szobrokat is cenzúrázzák.

Ettől függetlenül persze hálás volt a felkérésért, mondván, „olyan érzés, mintha egyszerre jönne össze most minden”.

A felhasználószám csökkenése miatt bevezetni kívánt újításhoz nagy reményeket fűznek a vállalatnál.