Sokaknál kiverte a biztosítékot a kultúra megsemmisítését ábrázoló reklám.
Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.
A Super Bowl az amerikai sport, és egyben az amerikai reklámok legnagyobb eseménye is, hiszen minden évben nézők milliói kapcsolnak a meccsre, a félidei show-ra és a reklámokra. A hirdetők pedig minden évben dollármilliókat fizetnek azért, hogy helyet kapjanak az áhított Super Bowl közvetítésben.
Aki megszegi a szabályt, akár 4 millió forintos bírságot is kaphat, nem érdemes hát kockáztatni.
Több mint egy éve dobták piacra a kedvezőbb árú csomagot.
Megelégelte a népszerű videómegosztó, hogy bevételek sokaságától esik el, ezért úgy döntött, lépéseket tesz.
Hát ez a korszak is eljött.
Már 2019-ben megígérték, hogy felhagynak ezzel a gyakorlattal.
A plakáton reneszánsz szobor látható, kezében egy szelet pizzával. Úgy tűnik, már a szobrokat is cenzúrázzák.
Ettől függetlenül persze hálás volt a felkérésért, mondván, „olyan érzés, mintha egyszerre jönne össze most minden”.
A felhasználószám csökkenése miatt bevezetni kívánt újításhoz nagy reményeket fűznek a vállalatnál.