Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
359,91 Ft
Euró
387,77 Ft
Font
450,47 Ft
Bitcoin
62,950 $

Mennyibe kerül egy reklám az idei Super Bowl-on?

A Super Bowl az amerikai sport, és egyben az amerikai reklámok legnagyobb eseménye is, hiszen minden évben nézők milliói kapcsolnak a meccsre, a félidei show-ra és a reklámokra. A hirdetők pedig minden évben dollármilliókat fizetnek azért, hogy helyet kapjanak az áhított Super Bowl közvetítésben.

További Hírek

A magyar irodalom mecénása nyolcvankilencedik életévében életét vesztette. 

Az Alphabet, a Meta, valamint az Amazon öt év leforgása alatt megkétszerezték a részesedésüket a hirdetési bevételekben.

A hagyományos reklámok helyett inkább a meghökkentő kampány eszközéhez fordultak.

Ha egy kis plusz bevételre szeretnénk szert tenni, elegendő, ha arcunkat adjuk azokhoz a hirdetésekhez, melyekben egy algoritmus által reklámszínésszé avanzsálhatunk.

A felhasználók évek óta amiatt hibáztatják a Samsungot, hogy bár fantasztikus mobiltelefonokat gyártanak, a készülékek tele vannak irreleváns, idegesítő reklámokkal.

Egy ausztrál vakcinareklám masszív vitát váltott ki, amiért egy koronavírusban szenvedő fiatal nőt ábrázol.

Azután hozta meg a döntést az alkalmazás kifejlesztéséért felelős kínai vállalat, hogy rájöttek, a TikTokon megosztott pénzügyi tanácsok a fiatalok számára megtévesztőek lehetnek.

Kétségkívül az AR-és a VR-é a jövő, amit a közösségi média legnépszerűbb platformja is felismert, és máris hirdetésekkel próbálja szétspammelni.

Olyan technológia fejlesztésébe kezdtek, melynek köszönhetően álom közben játszhatóak le reklámok, így már alvás közben sem hagynának minket nyugodni a nagyvállalatok.