A Super Bowl az amerikai sport, és egyben az amerikai reklámok legnagyobb eseménye is, hiszen minden évben nézők milliói kapcsolnak a meccsre, a félidei show-ra és a reklámokra. A hirdetők pedig minden évben dollármilliókat fizetnek azért, hogy helyet kapjanak az áhított Super Bowl közvetítésben.
A magyar irodalom mecénása nyolcvankilencedik életévében életét vesztette.
Az Alphabet, a Meta, valamint az Amazon öt év leforgása alatt megkétszerezték a részesedésüket a hirdetési bevételekben.
Egy légitársaság kereste meg a színészt a lehetőséggel.
A hagyományos reklámok helyett inkább a meghökkentő kampány eszközéhez fordultak.
Ha egy kis plusz bevételre szeretnénk szert tenni, elegendő, ha arcunkat adjuk azokhoz a hirdetésekhez, melyekben egy algoritmus által reklámszínésszé avanzsálhatunk.
A felhasználók évek óta amiatt hibáztatják a Samsungot, hogy bár fantasztikus mobiltelefonokat gyártanak, a készülékek tele vannak irreleváns, idegesítő reklámokkal.
Egy ausztrál vakcinareklám masszív vitát váltott ki, amiért egy koronavírusban szenvedő fiatal nőt ábrázol.
Azután hozta meg a döntést az alkalmazás kifejlesztéséért felelős kínai vállalat, hogy rájöttek, a TikTokon megosztott pénzügyi tanácsok a fiatalok számára megtévesztőek lehetnek.
Kétségkívül az AR-és a VR-é a jövő, amit a közösségi média legnépszerűbb platformja is felismert, és máris hirdetésekkel próbálja szétspammelni.
Olyan technológia fejlesztésébe kezdtek, melynek köszönhetően álom közben játszhatóak le reklámok, így már alvás közben sem hagynának minket nyugodni a nagyvállalatok.