Hát ez a korszak is eljött.
Olyan technológia fejlesztésébe kezdtek, melynek köszönhetően álom közben játszhatóak le reklámok, így már alvás közben sem hagynának minket nyugodni a nagyvállalatok.
Az amerikai techóriás szerdai közleményében bejelentette, hogy többé nem kívánja nyomon követni a keresőmotor felhasználóit az alapján, hogy éppen milyen kifejezéseket tápláltak be a rendszerbe.
Az Egyesült Királyság reklámozási alapelveivel foglalkozó hatósága (ASA) kimondta, nem használhatnak többé filtereket a szponzorált tartalmaikon a brit influenszerek.
Egy sminkeltávolító törlőkendőt népszerűsítő reklám került betiltásra Kínában, ugyanis a közvélemény szerint a reklám "démonizálta" a szexuális erőszak áldozatait.
Berki Krisztián felesége egyértelművé tette a dolgot a kommentelő számára, aki kissé kritikusan írt neki a reklámok miatt.
A Coca-Cola reklámfilmjei mindig is nagy hatással voltak az emberekre, és jól jelzi ezt, hogy egészne kiskorunk óta emlékezünk rájuk.
A Google ezen a héten számolt be a YouTube reklámbevételeiről, erre pedig először került sor azóta, hogy megvették a céget. A számok pedig sokkolóak.