Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
364,94 Ft
Euró
391,71 Ft
Font
457,87 Ft
Bitcoin
62,596 $

Az MI által személyre szabott reklámokkal árasztja el platformjait a Disney

Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.

Fotó: illusztráció | unsplash
Smart

Bense Róbert

Szerkesztő

A „Disney’s Magic Words” névre hallgató, mesterséges intelligencia által vezérelt megoldást a Disney+ és a Hulu platformokon vezetik be, legfőbb célja pedig az lesz, hogy személyre szabott hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak az eddiginél jobb elérési arányok érdekében.

Leginkább a felhasználó által nézett tartalmakat, azok hangulati elemeit, valamint az azokkal összekapcsolható termékeket veszi majd figyelembe a mesterséges intelligencia, amivel még konkrétabb célközönséget képes elérni a Disney – számolt be róla a Cybernews. Soron kívül A hét első felében napsütés, a második felében esős és szeles lesz az idő

Mindezeket különböző címkék szerint rendezi az MI, melyek alapján hatékonyan feltérképezhetik az igényeket. „Ezek a varázsszavak szó szerint képesek lesznek a fogyasztók érzelmeihez kapcsolódni” – fogalmazott Geoffrey Calabrese, az Omnicom Media Group befektetési igazgatója.

Az Omnicom egyike annak a hat globális reklámcégnek, amelyek részt vesznek a reklámtermék tesztjében. A Disney pedig nem véletlenül próbálkozik ezzel, hiszen az előfizetők fele a platformjaik reklámalapú változatát választja, így spórolva a folyamatosan dráguló „reklámmentes” előfizetési csomagokon.