Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
360,18 Ft
Euró
391,56 Ft
Font
463,70 Ft
Bitcoin
67,947 $

Az MI által személyre szabott reklámokkal árasztja el platformjait a Disney

Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.

...svg content...Fotó: illusztráció | unsplash
Smart

Bense Róbert

Szerkesztő

A „Disney’s Magic Words” névre hallgató, mesterséges intelligencia által vezérelt megoldást a Disney+ és a Hulu platformokon vezetik be, legfőbb célja pedig az lesz, hogy személyre szabott hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak az eddiginél jobb elérési arányok érdekében.

Leginkább a felhasználó által nézett tartalmakat, azok hangulati elemeit, valamint az azokkal összekapcsolható termékeket veszi majd figyelembe a mesterséges intelligencia, amivel még konkrétabb célközönséget képes elérni a Disney – számolt be róla a Cybernews. Soron kívül Magyar Péter fontos információt osztott meg a fővárosi közgyűlésbe delegáltak kapcsán

Mindezeket különböző címkék szerint rendezi az MI, melyek alapján hatékonyan feltérképezhetik az igényeket. „Ezek a varázsszavak szó szerint képesek lesznek a fogyasztók érzelmeihez kapcsolódni” – fogalmazott Geoffrey Calabrese, az Omnicom Media Group befektetési igazgatója.

Az Omnicom egyike annak a hat globális reklámcégnek, amelyek részt vesznek a reklámtermék tesztjében. A Disney pedig nem véletlenül próbálkozik ezzel, hiszen az előfizetők fele a platformjaik reklámalapú változatát választja, így spórolva a folyamatosan dráguló „reklámmentes” előfizetési csomagokon.

Fotón mutatjuk, mit okozott a párizsi légtérzár az olimpiai megnyitó alatt

Az átfogó biztonsági intézkedések részeként Párizs légterét lezárták a 2024-es olimpiai játékok pénteki megnyitó ünnepsége alatt.