Úgy tudni, a Netflix vezetősége jelenleg azt mérlegeli, adjon-e a platformhoz ingyenes, de reklámokkal tarkított hozzáférést az európai és ázsiai piacon a felhasználóknak.
Eddig, amikor megállítottunk egy videót, rögtön felugrottak az ajánlott tartalmak, hamarosan azonban itt is hirdetések lesznek.
Ezúttal az olyan mobilos és számítógépes lejátszóappokat kívánják lefülelni, amelyek reklámok nélkül teszik lehetővé a videómegosztón elérhető tartalmak megtekintését.
Lionel Messi ezúttal luxusruházatot reklámoz, máris milliók látták a videót.
Korábban az Ecommerce Hungary úgy döntött, magyarországi kontrollt és versenyhivatali vizsgálatot kér a kínai internetes piac új gigásza ellen. Az ügy kapcsán most további részletek láttak napvilágot.
Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.
A Super Bowl az amerikai sport, és egyben az amerikai reklámok legnagyobb eseménye is, hiszen minden évben nézők milliói kapcsolnak a meccsre, a félidei show-ra és a reklámokra. A hirdetők pedig minden évben dollármilliókat fizetnek azért, hogy helyet kapjanak az áhított Super Bowl közvetítésben.
Aki megszegi a szabályt, akár 4 millió forintos bírságot is kaphat, nem érdemes hát kockáztatni.
Több mint egy éve dobták piacra a kedvezőbb árú csomagot.
Megelégelte a népszerű videómegosztó, hogy bevételek sokaságától esik el, ezért úgy döntött, lépéseket tesz.
Hát ez a korszak is eljött.