Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21

AKTUÁLIS

Dollár
369,47 Ft
Euró
396,94 Ft
Font
471,26 Ft
Bitcoin
66,874 $

Egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok

Egy 30 országban végzett kutatás során elég sokan mondták azt, hogy vettek már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, de csak kevesen kattintottak rá egy hirdetésre a közösségi médiában.

További Hírek

Ezúttal az olyan mobilos és számítógépes lejátszóappokat kívánják lefülelni, amelyek reklámok nélkül teszik lehetővé a videómegosztón elérhető tartalmak megtekintését.

Lionel Messi ezúttal luxusruházatot reklámoz, máris milliók látták a videót.

Korábban az Ecommerce Hungary úgy döntött, magyarországi kontrollt és versenyhivatali vizsgálatot kér a kínai internetes piac új gigásza ellen. Az ügy kapcsán most további részletek láttak napvilágot.

Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.

A Super Bowl az amerikai sport, és egyben az amerikai reklámok legnagyobb eseménye is, hiszen minden évben nézők milliói kapcsolnak a meccsre, a félidei show-ra és a reklámokra. A hirdetők pedig minden évben dollármilliókat fizetnek azért, hogy helyet kapjanak az áhított Super Bowl közvetítésben.

Aki megszegi a szabályt, akár 4 millió forintos bírságot is kaphat, nem érdemes hát kockáztatni.

Megelégelte a népszerű videómegosztó, hogy bevételek sokaságától esik el, ezért úgy döntött, lépéseket tesz.

Már 2019-ben megígérték, hogy felhagynak ezzel a gyakorlattal.