Fix havidíjért cserébe az ügyfelek extra védelmet és biztonságot kapnak a kibertérben.
Változatos, néha egészen „piszkos” trükkökkel próbálják marasztalni az ügyfeleket.
Nem kérdés, hogy ennek hátterében az árak állnak.
Bizonyára akadnak olyan nézők, akik még nem próbálták ki a Disney+ streamingplatformot, ez az ajánlat pedig épp nekik szól.
A Sony a közösségi médiában jelentette be a hírt, miszerint egy friss és ropogós akció keretében kedvezményes áron juthatunk hozzá a PS Plus-előfizetsekhez.
Túl sok információ azonban nem látott napvilágot a téma kapcsán, így azt sem lehet tudni, hogy mikortól lehet igénybe venni, s mennyibe kerül majd.
Az alkalmazást működtető vállalat termékigazgatója azt mondta, mindez még kezdeti fázisban van, hiszen több dolgot is szem előtt kell tartaniuk.
Április 11-17. között jelenik meg a frissített alkalmazás, május elsején pedig elindul az új brand kampánya, de egy új, havi előfizetéses rendszert is bevezetnek.
Tízből kilenc családnak van tv előfizetése, internet pedig a háztartások háromnegyedében.
A Fjordmail szerint az átállás egy fenntarthatóbb üzleti modellt valósít meg, és garantálja, hogy a szolgáltatást ne kelljen más email-szolgáltatókhoz hasonlóan bezárni.
Az előfizetők csúcsidőszakban is hozzá tudnak férni a chatbothoz, mindemellett gyorsabb válaszidőre számíthatnak.