A Facebook kíváncsi a felhasználók véleményére, közvélemény-kutatás indul
A jelek szerint a cég valós képet szeretne kapni arról, hogyan vélekednek a felhasználók a közösségi oldal működéséről.
A Facebook még mindig az egyik legnagyobb közösségi oldal, ami egyet jelent azzal, hogy az elégedetlenkedők száma is nagy. Nemrég a cég egy közvélemény-kutatást tett közzé, amelyben a magyar felhasználók egy részét is megkérdezi tapasztalatairól.
A felület gyakran amiatt kerül a negatív hangok célkeresztjébe, amiért nem következetesen kezeli a felkerülő tartalmakat, vagyis egyes bejegyzések érthetetlen módon nem kerülnek törlésre, másokat viszont eltávolítanak, holott nem sértik a felhasználási feltételeket.
Sokan kifogásolják azt is, hogy a Facebook látszólag nem kíván fellépni a felhasználókat érő kellemetlenségek ellen. Ezek a kérdések is helyet kaptak a felmérésben, ami a Facebook mobilos applikáción belül magyar nyelven is kitölthető.
A tíz kérdés többek között olyan témákat feszeget, mint mennyire bízik meg a felhasználó a Facebookban, amikor egy bejegyzés eltávolítására kerül sor, illetve mennyire támogató a cég, ha valaki panasszal fordul hozzájuk – számolt be a HVG.
Minden kérdésnél négy lehetséges válasz áll rendelkezésre, amelyekre érdemes őszinte visszajelzést adni, hiszen a jövőbeli fejlesztések vagy tartalmak kezelése szempontjából számíthat a felhasználók véleménye.