Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
361,58 Ft
Euró
388,74 Ft
Font
451,91 Ft
Bitcoin
62,639 $

Kiderült, mi állt a WizzAir londoni járattörlése mögött

A légitársaság közleményben számolt be a törlés okáról, valamint arról, hogyan kárpótolják az utasokat.

Fotó: belladonnasola / Twenty20
Európa

Takács Petra

Szerkesztő

Közel kétszáz utas rekedt hétvégén a brit fővárosban, miután a Wizz Air szombat este nem indította útnak London és Budapest között közlekedő repülőgépét; több mint négyórás várakozás után, greenwichi idő szerint hajnali egykor törölték a járatot, ennek okáról az utasokat azonban nem tájékoztatta a társaság.

A Wizz Air elnézést kért a történtek miatt, később pedig az is kiderült, hogy a járat, amely Nagy-Britanniából hozta volna haza az utasokat, azért nem indult el, mert Budapestről sem érkezett meg Londonba – olvasható az Index cikkében.

A társaság közleményben számolt be róla, hogy a magyar fővárosból induló gépnek már a földön is problémái voltak, és felszállás előtt vissza kellett fordulnia, a második hajtóműnél végrehajtott karbantartási munkát követően azonban késéssel ugyan, de mégis elhagyhatta a kifutópályát.

„Ezt követően a hiba ismét jelentkezett, így biztonsági okokból a járatot visszafordítottuk Budapestre. Azóta a repülőgép teljes körű átvizsgálása és karbantartása megtörtént”

– tájékoztatott a WizzAir.

A vállalat kiemelte, elsődleges fontosságú számukra az utasok és személyzet biztonsága, de megértik azon utasok csalódottságát, akik számára kényelmetlenséget okozott a törlés. Az érintettek számára Wizzair több lehetőséget is felkínált: a társaság más járatainak igénybevételét – amivel az utasok jelentős része élt is -, a jegyár teljes visszatérítését, illetve annak 120 százalékos jóváírását az utas Wizz-számláján.