Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
355,71 Ft
Euró
386,98 Ft
Font
451,92 Ft
Bitcoin
66,715 $

Vizsgálatot indított az MLSZ a jegyértékesítési botrány miatt

A Magyarország-Olaszország mérkőzés jegyértékesítése korántsem ment zökkenőmentesen.

...svg content...Budapest, 2022. május 21. A 2019-ben átadott Puskás Aréna Magyarország legnagyobb befogadóképességû, sport- illetve zenei rendezvények lebonyolítására egyaránt alkalmas létesítménye. Elõdje a Puskás Ferenc Stadion (2002-ig Népstadion) volt, amelynél a labdarúgópályán milliméterre pontosan ugyanott volt a kezdõkör kialakítva, ahol az új játéktérnek a kezdõköre. Az 1950-es évek elején épült Népstadion betonszerkezetét elbontották és anyagát beépítették az új stadion falaiba. Elõtérben a Keleti pályudvar külsõ területe, várakozó és múzeális vasúti jármûvekkel. MTVA/Bizományosi: Róka László
Sport

Takács Petra

Szerkesztő

A Magyar Labdarúgó Szövetség közleménye alapján nem az elvártak szerint történt a jegyek értékesítése a partner részéről, ezért haladéktalanul utasították az InterTicketet, hogy fejlesszék a rendszerüket, elkerülve a hasonló fennakadásokat a jövőben.

„A magyar-olasz mérkőzésre augusztus 26-án, pénteken 10 órakor indult a jegyárusítás, és mintegy 200 ezres jegyigénylés mellett délután fél 7-ig értékesítették a rendelkezésre álló mintegy 55 ezer jegyet.” Soron kívül Fico elleni merénylet: a rendőrség nem tartja kizártnak, hogy a merénylő nem magányos farkas volt

„Ilyen nagy érdeklődés esetén a jegyértékesítési rendszer mellett működő, a várakozó vevőket sorba állító, ún. előszobamodulra is szükség van. Az erre a célra alkalmazott rendszer a nagy terhelés miatt pénteken nem működött megfelelően, a kiosztott sorszámok kiadásával, kezelésével problémák voltak tapasztalhatók. Ugyanakkor a jegyeladási rendszer óránként mintegy hatezer vásárlót szolgált ki zökkenőmentesen a minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett. „

„Az ilyen hibák – az amúgy is hosszú ideig tartó várakozás mellett – minden érintett személyt jogosan bosszantottak. Érthető módon azok voltak különösen csalódottak, akik a túlkereslet miatt hosszas várakozás után sem juthattak belépőjegyhez.”

„Az MLSZ jelentést és magyarázatot kért a cégtől a fentiekkel kapcsolatosan. A megbeszélések során az InterTicket megerősítette és elismerte, hogy az általuk működtetett „előszobamodul” nem alkalmas ilyen terhelés megfelelő kezelésére, a problémákat ez okozta, és ennek lecserélése feltétlenül indokolt.”

„Az InterTicket vállalja, hogy az eddig alkalmazott sorszámadó modult egy olyan, nemzetközi szinten is széles körben használt alkalmazásra cseréli, amely a lényegesen nagyobb terhelést megbízhatóan kezelve magasabb szinten képes kiszolgálni a szurkolókat a jegyrendszerbe való belépést megelőzően. A cég a megfelelő működés érdekében a szükséges intézkedéseket haladéktalanul megteszi.”

„Az ígéret szerint az új rendszer transzparens és következetes módon fogja kiadni a sorszámokat, a valós érkezési sorrendben fogja beengedni a várakozókat a jegyeladási modulba, és a várakozók státuszáról a résztvevők folyamatos tájékoztatást kapnak a rendszerből.”

„Az MLSZ a saját, illetve a jegyértékesítő partnere nevében elnézést kér mindenkitől, aki kellemetlen és kényelmetlen helyzetbe került a várakozás alatt.”

„Az MLSZ legfontosabbnak azt tartja, hogy a következő mérkőzéstől kezdődően transzparens, kulturált és fogyasztóbarát körülmények között történjen a várakoztatás és a jegyeladás is. A szövetség ezúton is köszöni a szurkolók évek óta tartó támogatását, a rendkívüli érdeklődést a válogatott mérkőzései iránt, valamint a jegyvásárlás során tanúsított türelmet” – írták közleményükben.