A Threads kódjában már vannak hirdetésekre utaló nyomok, noha a Meta állítja: egyelőre nem tesztelik a reklámok megjelenítését a platformon. Az viszont biztos, hogy ez nem marad mindig így.
Sokaknál kiverte a biztosítékot a kultúra megsemmisítését ábrázoló reklám.
Eddig, amikor megállítottunk egy videót, rögtön felugrottak az ajánlott tartalmak, hamarosan azonban itt is hirdetések lesznek.
Ezúttal az olyan mobilos és számítógépes lejátszóappokat kívánják lefülelni, amelyek reklámok nélkül teszik lehetővé a videómegosztón elérhető tartalmak megtekintését.
Lionel Messi ezúttal luxusruházatot reklámoz, máris milliók látták a videót.
Korábban az Ecommerce Hungary úgy döntött, magyarországi kontrollt és versenyhivatali vizsgálatot kér a kínai internetes piac új gigásza ellen. Az ügy kapcsán most további részletek láttak napvilágot.
Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.
A Super Bowl az amerikai sport, és egyben az amerikai reklámok legnagyobb eseménye is, hiszen minden évben nézők milliói kapcsolnak a meccsre, a félidei show-ra és a reklámokra. A hirdetők pedig minden évben dollármilliókat fizetnek azért, hogy helyet kapjanak az áhított Super Bowl közvetítésben.
Aki megszegi a szabályt, akár 4 millió forintos bírságot is kaphat, nem érdemes hát kockáztatni.
Több mint egy éve dobták piacra a kedvezőbb árú csomagot.
Megelégelte a népszerű videómegosztó, hogy bevételek sokaságától esik el, ezért úgy döntött, lépéseket tesz.