Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
369,39 Ft
Euró
396,17 Ft
Font
468,63 Ft
Bitcoin
65,567 $

Újdonsággal rukkolt elő a Meta az Instagramon, sokan felháborodtak

Olyanok is voltak, akik kijelentették, hátat fordítanak a platformnak, ha ezt az újítást valóban bevezetik.

...svg content...Fotó: Unsplash
Mobil

Koós Alexandra

Szerkesztő

Bosszantó újdonságra lett figyelmes néhány felhasználó az Instagramon: egyesek azt vették észre, hogy miközben a platform hírfolyamát pörgették, hirtelen egy reklám jelent meg előttük, amelyet legalább 3-5 másodpercig nézniük kellett, mielőtt tovább görgethettek volna.

A felbukkanó reklámok alatt az „Ad break”, azaz reklámszünet felirat jelenik meg egy visszaszámlálóval együtt, amelyen az látható, mennyi időt kell még várni, mielőtt a felhasználó tovább léphet. A Meta egyébként hivatalosan még nem jelentette be az újítást, emiatt pedig a felhasználók értetlenül és dühösen állnak a jelenség előtt. Soron kívül Vitézy azonnal reagált Karácsony bejelentésére – szerinte Karácsony akár le is mondhatna

Hirdetések persze eddig is voltak az Instagramon, ezek azonban többnyire beleolvadtak a hírfolyamba, így nem igazán zavarták a felhasználókat. Most azonban más a helyzet: többen a Redditen és az X-en panaszkodtak az új reklámok miatt, s olyanok is voltak, akik kijelentették, hátat fordítanak a platformnak, ha ezt az újítást valóban bevezetik.

Az, hogy a reklámszünetek egyelőre még csak bizonyos felhasználóknál jelentek meg, arra utalhat, hogy a Meta egyelőre csak kísérletezik az új funkcióval, tehát az is lehet, hogy végül nem fogják bevezetni – írja a 24.hu az Android Authority-re hivatkozva.

Korábban arról is beszámoltunk, hogy nagy változás jön az Instagramon, ami sokaknak jól fog jönni: régóta panaszkodnak a felhasználók arra, hogy beszakadt az elérésük az Instagramon, s a Meta végre lépéseket tesz az ügyben.