Hivatalos közleményt adott ki a Nissan a botrányos reklám kapcsán
Sokaknál kiverte a biztosítékot a reklám, most megérkezett a hivatalos bocsánatkérés is.
Ahogy arról korábban is beszámoltunk, heves indulatokat váltott ki a Nissan magyarországi importőrének legújabb reklámkampánya, mely Stohl András és Ganxsta Zolee közreműködésével próbálta népszerűsíteni a hibrid hajtású X-Trail modellt.
A kampány sokak szerint szexista és nőket lealacsonyító tartalommal bírt, ami miatt nőjogi szervezetek és közéleti szereplők is élesen bírálták. A kritikák hatására a Nissan magyarországi importőre, a Grand Automotive Central Europe Kft., hivatalos közleményben kért elnézést a Facebook-oldalán:
„A Grand Automotive Central Europe Kft., a Nissan márka magyarországi importőr vállalata és a nekünk dolgozó kreatív ügynökség nevében elnézést kérünk mindazoktól, akiket a most futó reklámkampányunkkal, szándékaink ellenére megsértettünk, vagy megbántottunk.
A kampányban használt kreatív anyagok további használatát beszüntetjük és minden saját kommunikációs felületről visszavonjuk.”