Rövid időn belül már a második Boeingnek kellett kényszerleszállást végrehajtania, ezúttal Miamiban történt az eset, személyi sérülés nélkül.
Az amerikai repülőgépgyártó nagyvállalat egy olyan szerkezet megalkotásába kezdett, ami akár a virtuális valóságban is létezhet.
Az amerikai űrügynökség nem várt tovább a Boeing Starliner moduljának kifejlesztésére, inkább a SpaceX-et kérte fel, hogy teljesítsék a következő, Nemzetközi Űrállomásra tartó missziókat.
A NASA és a Boeing közös keddi sajtótájékoztatójukon bejelentették, hogy meghibásodás miatt ismét leállították az űrszerkezeten végzett munkálatokat.
A vád szerint a főpilóta szándékosan megtévesztette a légiközlekedési hivatalt a 737 MAX hitelesítésekor.
Az amerikai nagyvállalat komoly problémák elé nézhet, hiszen nemrégiben kiderült, a 787 Dreamliner sorozathoz tartozó repülőgépek hibás titánelemekkel lettek felszerelve.
Habár a modul már elkészült, az amerikai űrügynökség bejelentette, korántsem úgy zajlanak a kilövés előtti procedúrák, mint ahogyan azt elképzelték.
Habár hivatalosan augusztus 3-án kellett volna elrajtolnia a Boeing Starliner küldetésének, végül elnapolták a kilövést, mivel úgy ítélték meg, minden bizonnyal felrobbanna az egység, még mielőtt kiérne a világűrbe.
Miközben az előzetes tervek szerint a Boeing CST-100 Starliner prototípusának a Nemzetközi Űrállomásról kellene visszatérnie cikkünk írásának pillanatában, valójában még mindig a Földön állomásozik.
Július 30-ára tűzték ki a Boeing Starliner utolsó tesztrepülésének időpontját, amelyet ha sikeresen teljesítenek, akkor a jövőben űrhajósokat szállíthatnak az egységgel a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
A Virgin Orbit nevű vállalat sikeresen teljesítette első éles bevetését, mely során műholdakat és egyéb szerkezeteket juttattak ki egy Boeing 747-esről a világűrbe.