Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
355,92 Ft
Euró
387,04 Ft
Font
451,99 Ft
Bitcoin
66,364 $

A Nike-tól csábított el szakembert a Barcelona

Az FC Barcelona betöltötte az utolsó üres helyet is a vezetőségében Sergi Ricart személyében, aki a klub új márkaigazgatója lesz, és Guillem Graell-t váltja a poszton.

...svg content...Fotó: Twitter/FC Barcelona
Sport

Fazekas Kiara Barbara

Szerkesztő

Ricart állítólag „jól ismeri a klubot, hiszen hosszú éveken át ő volt a Nike kapcsolattartója“. Ricart egyik előnye, hogy ismeri azokat a szegmenseket, amelyekben a klub növekedni szeretne, hiszen 2003 és 2006 között ő felelt a Nike kiskereskedelmi marketingjéért az Ibériai-félszigeten, 2006 és 2011 között pedig ő tervezte a gyermekosztály és a nagyteljesítményű osztály kampányait – írja a sport.es

2011 és 2015 között állt a legközelebb a Barcához, mivel ebben az időszakban a dél-európai labdarúgás marketingjéért felelt. 2015 és 2021 között az irányítása alatt 35 ember dolgozott a márkastratégián.  Soron kívül Gigantikus légtisztító lehet az emberiség ütőkártyája a klímaváltozás elleni küzdelemben

Ricart, aki egy hete önként távozott az amerikai cégtől, mostantól „egy olyan részleget fog vezetni, amely az elmúlt években számos mérföldkövet ért el, mint például az új márkaarculat felépítése, a digitális termékportfólió fejlesztése és a Barça Studios létrehozása, amelyre Joan Laporta vezetősége 50 millió eurót remél az idei szezonban“

Nike korábbi vezetőjének érkezése a klub és a cég közötti tárgyalások kellős közepén történik, miután Josep Maria Bartomeu vezetősége három pert indított a szponzor ellen, összesen 50 millió eurót követelve.