Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
364,60 Ft
Euró
391,11 Ft
Font
458,18 Ft
Bitcoin
62,768 $

Elon Musk szerint 50%-kal csökkent a Twitter reklámbevétele

Elon Musk most arról beszélt, hogy a Twitter még mindig több pénzt költ, mint amennyi bevétel formájában befolyik a céghez.

Fotó: Elon Musk dél-afrikai-amerikai üzletember, a Tesla Motors amerikai elektromosjármű-gyártó és a SpaceX amerikai űrkutatási magánvállalat vezérigazgatója a VivaTech elnevezésű innovációs konferencián Párizsban 2023. június 16-án. MTI/AP/Michel Euler
Észak-Amerika

Hujber Dávid

Szerkesztő

A milliárdos üzletember, Elon Musk ezen a hétvégén arról beszélt a Twitteren közzétett posztjában, hogy a cég folyamatos negatív cash flow problémával küzd a reklámbevételek mintegy 50%-os csökkenése és a súlyos adósságteher miatt.

Hangsúlyozta, el kell érniük a pozitív cash flow-t, mielőtt bármi mást megengedhetnének maguknak. Igaz, elmondása szerint szinte az összes olyan hirdető, aki az októberi átvétele után távozott a platformról, vagy visszatért, vagy azt mondta, hogy vissza fog térni. Soron kívül Napos, csapadékmentes kedd vár ránk

A Sensor Tower piackutató cég a Bloomberggel megosztott becslése szerint a Twitteren elköltött reklámpénzek 89%-kal, 7,6 millió dollárra estek vissza az év elején, az első két hónapban.

A Reuters azt mondja, a Twitternek éves szinten 1,5 milliárdos kamatfizetés szerepel a neve mellett az adósság listáján, amit a cég akkor vállalt, amikor Musk 44 milliárd dollárért megvásárolta a platformot.

Az Engadget a cikkében arról is ír, hogy Musk agresszív költségcsökkentő intézkedései nem voltak elegendőek ahhoz, hogy a vállalatot szilárd pénzügyi alapokra helyezzék. Ez arra is utal, hogy a vállalat újonnan kinevezett vezérigazgatójának, Linda Yaccarinónak nem lesz könnyű dolga, miközben a Twitter hirdetési bázisának újjáépítésén dolgozik.