Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
356,54 Ft
Euró
387,08 Ft
Font
451,81 Ft
Bitcoin
66,035 $

Már tesztelik az új Facebook-dizájnt, mutatjuk, hogy fog majd kinézni

Talán senkit sem ér meglepetésként, hogy a vállalat dizájnrészlege a minimalista stílus irányába indult el.

Smart

Takács Petra

Szerkesztő
TÉMÁK

Néhány évvel ezelőtt kezdett megjelenni egy trend, melynek keretében a különböző honlapok és alkalmazások az addigi túlbonyolított, túlszínezett, nem teljesen átgondolt felületeket elkezdték leegyszerűsíteni.

A folyamat még jelenleg is zajlik, egyik élharcosa épp a Google, amely az utóbbi években szinte minden szolgáltatásának felületét egyszerűbbé, letisztultabbá és átláthatóbbá alakította. Soron kívül Két megyére is másodfokú riasztást adott ki a meteorológiai szolgálat

Az új Facebook design

A fentiek fényében nem meglepő, hogy a Facebook is a változtatás mellett döntött, hiszen a legnépszerűbb közösségi oldal mindennek nevezhető jelen pillanatban csak átláthatónak nem. Túl sok az egymáshoz közel lévő szöveges tartalom, túl sok információ található egy lapon, így a felhasználók nem tudnak teljes egészében csak az őket érdeklő tartalomra koncentrálni.

Hamarosan azonban megváltozik a helyzet, hiszen az Engadget értesülése és a mellékelt fotók alapján a Facebook megkezdte a felület áttervezését. Az új dizájn egyelőre csak néhány felhasználó számára érhető el, akiktől azt kéri a közösségi oldal, hogy válaszaikkal segítség a fejlesztés.

Az új Facebook design

Úgy tudni, az új dizájnt idén tavasszal már mindenki megkapja, a CNet információi szerint a 2019-es év egyik kihagyhatatlan funkciójává váló sötét mód is bekerül a képletbe.