
Az utasok hamarosan akár 2 liter folyadékot is magukkal vihetnek a fedélzetre
Egyes repülőtereken már bevezették a technológiát.

India megtiltaná, hogy parfümöt használjanak a pilóták és a stewardessek

A Ryanair és a Wizz Air is dinamikusan növelte utasszámát

A tragikus helikopter-baleset után Nepál betiltja a "nem létfontosságú repüléseket"
További Hírek

Az időben nem észlelt turbulencia miatti rázkódás az anyagi károkon felül az utasok sérüléséhez is vezethet, ezért az előrejelző és érzékelő rendszerek fejlesztésére van szükség.

Kiderült, hogy a korábban 48 órás check-in időszak 24 órásra módosul valamennyi járat esetében.

A 164 utas szállítására alkalmas repülőgépet a Comac gyártja, bár számos alkatrészét külföldről szerzik be, többek között a hajtóművet is.

Egy olasz politikus rendkívül aggasztónak nevezte az esetet, ugyanis repülés közben a kapitány és a másodpilóta is szunyókált egyet, miközben a gép a levegőben volt.

Többek között az olajársokk, az infláció és az elégtelen földi kiszolgálás nehezíti a légi fuvarozók helyzetét, ennek ellenére az iparág fellendülésére számítanak.

Az új generációs Airbus kevesebb utast szállít majd, mint a rivális légitársaságok, így próbálják kényelmesebbé tenni a húsz órás utat.

A listát a Ryanair vezeti, azonban számos bejelentés érkezik az Emirates, az Alitalia és más légitársaságok illetékeseihez is.

A Delta Air Line vezetőjének prognózisa szerint világszerte közel tíz százalékkal emelkedhet a repülőjegyek ára.

A koronavírus-járvány kitörése után a légiközlekedés iránti kereslet leállt, a határokat lezárták, majd kialakult a „szellemjáratok“ jelensége, amely egészen a mai napig tart, ennek oka pedig nagyon mélyen rejtőzik a gazdasági és érdekvédelmi kérdésekben.

A Ryanair a légiközlekedés nyári fellendülését vetíti előre, emellett céljuk, hogy a járatok kihasználtsága újra 95 százalékos legyen.