A munkáltatói és a munkavállalói oldal képviselői sikeresen megállapodtak a 2023-as bérfejlesztés mértékéről.
Az infláció miatt rendkívül fontos, hogy valamennyi szektorban béremelések történjenek, hogy a fizetések reálértéke ne csökkenjen.
Ezen a héten már a második közbeszerzési bírságot kapta a BKV, most egy dunai kishajós pályázat miatt.
A vállalat felügyelőbizottsága elutasította a BKV jövő évi üzleti tervezetét, így komoly financiális problémákba kerülhetnek.
Van, aki több mint 3 millió forintot is hajlandó adni egy ikonikus Ikarusért cserébe.
Utasbiztonsági okokból tiltották le a járműveket.
A buszok és trolik menetideje már a dugók miatt is megnőtt, a jövőben pedig a felszállás sem lesz a régi.
A fővárosi buszok csupán kevesebb mint 40 százalékán működik rendesen a klíma, amit olykor be sem kapcsolnak, hiszen azt már nem bírná a busz motorja.
A BKV közleményét azzal kezdte: "az utóbbi napokban a tények részleges ismeretén és hibás értelmezésén alapuló téves információk jelentek meg a használt frankfurti villamosok beszerzésével, klimatizálhatóságával kapcsolatban".
Hiába köszöntött be a júliusi kánikula, a BKV egyes járatain továbbra is fűtést alkalmaznak, máskülönben problémás lenne az autóbuszok működése.
Alapbéremelést nem, az eddigi Budapest-pótlék fenntartását viszont tartalmazza a BKV vezetése, valamint a szakszervezetek között megszületett 2021-es "bér-részmegállapodás", amit hétfői ülésén a társaság igazgatósága is egyhangúlag jóváhagyott.