Erre talán még a BKK és a BKV munkatársai sem számítottak, rengeteg megtett kilométer van a metrópótlóbuszok mögött.
Amennyiben továbbra sem érkezik érvényes ajánlat a vállalat energetikai közbeszerzésére, a trolik, villamosok és mozgólépcsők is leállhatnak.
A felmondott kontraktusok változatos okokra vezethetők vissza, egyelőre azonban nem okoznak zavarokat a működtetésben.
A budapesti járműállomány végletekig elöregedett és komoly fejlesztésre szorul, ehhez azonban a kormány belátására lenne szükség.
Bolla Tibor, a Budapesti Közlekedési Vállalat vezérigazgatója riasztó képet festett fel a fővárosi vállalat jelenlegi helyzetéről.
A rendőrség nyomoz az ügyben, miután ismeretlen tettes bérleteket lopott el a Főpolgármesteri Hivatal Humán Osztályáról az építési munkák közben.
Egy liter gázolajért 342,4 forintot kérnek.
Bár az alkatrészellátás egyelőre zavartalan, az orosz finanszírozású garanciális javítások leálltak, mivel a korlátozások miatt meghiúsultak az átutalások.
Mivel a BKV nem rendelkezik biztosítással az olyan károk megtérítésére, amelyek a cég hibájából keletkeznek, ezért a januári baleset több száz millió forintos költsége minden bizonnyal a vállalatot fogja terhelni.
Folytatódnak a vizsgálatok, de nagy valószínűség szerint emberi mulasztás történt, aminek jelentős anyagi kár lehetett a vége.
A közleményben foglaltakból azt is megtudhatjuk, hogy mennyivel nő a diplomás munkakörben foglalkoztatottak bérminimuma.