Clouds
21 Budapest
Dollár
359,95 Ft
Euró
390,90 Ft
Font
446,12 Ft
Bitcoin
23,722 $

Kutatás: a vásárlók 85 százaléka él az akciókkal, változnak a vásárlási szokások

TÉMÁK:
#Kutatás
Fotó: Unsplash/Artem Beliaikin
Gazdaság

Takács Petra

Szerkesztő
TÉMÁK

A Provident legfrissebb felméréséből derült ki, hogy a vásárlók 85 százaléka élni szokott az akciókkal, ám a válaszadók 58 százaléka még az akciók ellenére sem tervez vásárlást idén.

A vásárlók 85 százaléka szokott élni az akciós lehetőségekkel a Provident Pénzügyi Zrt. friss reprezentatív kutatása szerint.

Soron kívül Rövidke napsütés után csapadék vár ránk hétfőn

Az MTI-hez pénteken elküldött közlemény szerint a válaszadók 58 százaléka ugyanakkor idén már akciósan sem tervez vásárlást; több mint a 60 százalékuk ezt azzal magyarázta, hogy már mindent megvett, amit akart.

A kutatásban részt vevők csaknem 74 százaléka nem viszi vissza a megvásárolt, de nem használt, gyakorlatilag ki sem bontott terméket, mert nincs rá ideje, vagy szerinte úgy sem vennék vissza.

A közleményben kiemelték azt is, hogy a fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre, de még mindig nagyon alacsony a tudatosság ezen a téren.

(MTI)