A Tesco közölte, több mint 2000 termékük árát csökkentették.
Akadnak olyan kiskereskedelmi vállalatok, amelyek már egy ideje ráléptek az energiatudatosság útjára, a megugró energiaárak azonban a többieket is komoly fejlesztésekre sarkallták.
Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója kijelentette, noha valóban óriási a bevétel a kiskereskedelmi szférában, extraprofitról nem lehet beszélni, meglátása szerint pedig az árstop fenntarthatatlan.
Nyilvánvalóan nem lehet pártolni a lopást, azonban előítéletekkel sem szabad élni, hiszen nem tudhatjuk, hogy milyen anyagi háttere van az érintettnek.
Az üzletlánc a hűségkártya-program kiterjesztésével reagált a növekvő inflációra, hogy segítséget nyújtson a magyar háztartások számára.
Mostantól Tapolca és a vonzáskörzetébe tartozó 38 település lakói is elérhetik online a Tesco kínálatát, ezzel jelentősen megkönnyítve a bevásárlást.
A hivatalos tájékoztatás szerint érzékszervi elváltozás miatt van szükség a visszahívásra.
A boltlánc tovább bővítette online üzletágát, ezzel a Siófokon, valamint 19 környékbeli településen élők számára válik elérhetővé a kiszállítás.
Az áruházlánc igyekszik segítséget nyújtani abban, hogy a vásárlók tudatosabban vásároljanak, valamint fel tudják használni az otthonukban található élelmiszereket.
A rendeléshez tartozó termékek árain már nem változtatnak.
Nagyon régóta pedzegetik, hogy magyar kézbe kerülhet a Tesco, ám a magyarországi vezérigazgató szerint egyre kevesebb alkalommal merül fel a kérdés.