A Facebook anyavállalata, a Meta mesterséges intelligenciával turbózza fel egyik legnépszerűbb alkalmazását.
A Meta most épp egy 2,7 milliárd eurós (963,7 milliárd forint) polgári perrel néz szembe, miután állítólag nyereségvágyból felhasználta a brit Facebook-felhasználók adatait.
A dolgozók arra panaszkodnak, hogy abszolút észszerűtlen elvárásokat támasztanak feléjük a Metánál.
Szerinte az ötlet egyébként is halálra van ítélve.
Nincs könnyű dolga az Apple vezetőségének, ugyanis a Meta már 100 mérnököt sikeresen átcsábított a vállalattól.
Állítólag az Apple AR-headsetjének fejlesztésével kapcsolatos munkálatok fellendítése céljából hívták át a Meta cégcsoport munkatársát.
A Meta minden platformjára érvényes a változás: betiltják a politikai nézetek alapján célzott hirdetéseket, de a vallási hovatartozás kapcsán is jönnek módosítások.
A Meta, a korábban Facebook néven ismert vállalat nemrégiben rossz sajtó vihart kavart, amely a korábbi alkalmazott, Frances Haugen által kiszivárogtatott belső dokumentumokból ered, amelyekből kiderül, hogy a közösségi médiavállalat nem tudta megvédeni felhasználóit a káros online tartalmaktól.
A Meta célja, hogy segítsen összekapcsolni az embereket és megtalálni a közösségeiket.