Noha az infláció még mindig tombol, egyre több üzlet dönt az árcsökkentések és az időszakos komolyabb akciók mellett.
Az újonnan bevezetett "Jó választás a hazai" elnevezésű védjegy megkönnyíti a vásárlók dolgát, és a magyar beszállítókat is népszerűsíti.
Hivatalos adatok alapján is kijelenthető, hogy új piacvezetővé lépett elő a Lidl Magyarországon, a külföldi kézben lévő boltláncok listáját először vezetheti.
Ambiciózus klímavédelmi célokat fogalmazott meg a Lidl, melyek keretében 2022-re karbonsemlegessé válna a diszkontáruház-lánc.
Dietetikusok segítségével állítják össze az új rendszert, a szakemberek évente több termékcsaládot fognak értékelni.
A G7 portál szubjektív ár-összehasonlító vizsgálata alapján egyelőre nincs jele az inflációnak az Aldi és a Lidl boltjaiban, ez azonban azt vetíti előre, hogy ősszel kell számítanunk az áremelkedésre.
Havi 6.5 millió forinttal támogatja a Heim Pál Gyermekkórház kis pácienseinek egészséges étkezését és felépülését a Lidl.
A Lidl hatalmas előrelépést hajtott végre az elmúlt egy évben, a romániai kiskereskedelmi láncok rangsorában ugyanis szinte azonnal az első helyre került.
A Lidl Magyarország most egy újabb közleményben tájékoztatta vásárlóit a közelmúltban tapasztalt csalásokról, sőt, egy nyilvános listát is készített azokról a csalókról, akik a közösségi médián keresztül próbálják átverni a vásárlókat.
Lehetséges fémszennyeződés miatt hívta vissza a Lidl egy német gyártó felvágottját.
A Lidl diszkontlánc jelentős különbséggel előzte meg a Tescót a magyar piacon, sőt, az összes versenytársat kenterbe verte 2020-ban.