Moszkva konstruktív együttműködésre törekszik a környező országokkal, és a Közép-Ázsiával folytatott kereskedelem dinamikus növekedését látja.
Jelentősen felborította a 2020-as évünket a koronavírus-járvány, ám a Reachy Digital X Loginet friss kutatásából kiderül, hogy a hagyományos nagy vásárlói tömeget magával hozó Black Friday ennek ellenére sem került veszélybe.
A koronavírus-járvány hatalmas sokkot jelentett a globális gazdaságnak, számos szektort megbénított és térdre kényszerített, mások jobban megúszták, de így is óriási veszteségeket szenvedtek.
Nagyon kockázatos játékba kezdhet bele az Európai Unió a koronavírus újjáépítési alapjuk finanszírozása érdekében, úgynevezett „kibocsátási adót” vetne ki a hajókra az általuk kibocsátott környezetszennyező gázok arányában.
Számos más egyéb ágazathoz hasonlóan a ruhaipar szereplőit is érzékenyen érintették a koronavírus-járvány miatti lezárások.
Egyre több hazai üzletből érkeznek olyan fotók, melyeken kifosztott polcok láthatók.
A Netpincér közzétette a tavalyi évre vonatkozó ételrendelési szokásokat bemutató összegzését, melyből érdekes dolgok is kiderültek.
Sokakat foglalkoztat a kérdés, hogy az egyes áruházak mit is kezdenek a nap végén rájuk maradt pékárukkal, ám, mint arra fény derült, szerencsére nem a kukákban végzik.
Néhány nappal ezelőtt a Lidl kényszerült hasonló lépésre, és akár csak akkor, most is azt kéri a vállalat, hogy a megvásárolt terméket a vásárlók ne fogyasszák el.
Január 15-től, vagyis a mai naptól kezdődően már nemzeti színű zászlóval is kötelező jelezniük a nagyobb boltoknak, hogy az adott sertéshús melyik országból származik.
Az áruházlánc saját honlapján kéri a vásárlókat, hogy amennyiben a termékből vásároltak, ne fogyasszák el azokat.