Dollár
397,91 Ft
Euró
404,13 Ft
Font
477,72 Ft
Bitcoin
23,401 $

A Levi’s és a Benetton is jelentős szerepet tölt be az indiai gazdaságban

Fotó: Flickr/mckaysavage
not image

Borbély Fanni

2021. március 18. - 15:56

A nemzetközi divatcégek hatalmas szerepet játszanak India kereskedelmi terjeszkedésében, miután az elmúlt egy évben több vállalat is szüneteltette az új üzletek nyitását a koronavírus-járvány miatt.

A The Business of Fashion azt írja, a Benetton Indiában idén 30-40 új üzletet tervez megnyitni országszerte, olyan piacokon, mint Gangtok, Ráncsí és Delhi városa, mely azért is meglepő, mert a koronavírus-járvány előtti években a márka átlagban 25-30 új üzletet nyitott Indiában évente.

Soron kívül Nem lesz egységes bezárás, de a benzinkutasok nem teljesen elégedettek

A Levi’s eközben 2020 vége felé kezdte meg új üzleteinek megnyitását, és úgy látta, hogy képes lesz frekventáltabb helyekre költözni jobb bérleti feltételek mellett, mivel a pandémiában súlyosabban érintett kiskereskedők elköltöztek onnan.

Shubhranshu Pani, a JLL India kiskereskedelmi szolgáltatásainak ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott, mindenki a második és a harmadik piacot fedi le, amelyek jól teljesítettek, az első piac azonban még nem érte el a teljes felzárkózást.