Az elmúlt napok sok fejfájást okoztak a tulajdonosoknak.
A Greentech 2021 nevű szakkiállításon hullott le a lepel az Ikarus 120e-ről, ami az első Magyarországon tervezett és gyártott, európai licenccel rendelkező, tisztán elektromos meghajtású busz.
A jövő már a kertben és az utakon van – az egyetlen töltéssel 730 kilométer megtételére képes lakókocsi azon túl, hogy óvja a környezetet, egészen parádésan néz ki.
Kiderült, hogy ha mindenkinek lenne elegendő pénze, akkor az elektromos, illetve a tölthető hibrid autókat választanák.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legfrissebb elektromobilitási jelentéséből kiderül, hogy egy év alatt megközelítőleg 60 százalékkal nőtt az engedélyköteles elektromos töltőberendezések száma országszerte.
A Tesla vezérigazgatója szerint a Full Self-Driving (FSD) önjáró üzemmód következő béta változata lehengerlő sikertörténetként vonulhat be az autópiac történelemkönyvébe.
Az új technológia révén egy hordozható chip segítségével agykontrollal irányíthatjuk a jövő luxusautóit.
Habár korábban még csak terv szintjén voltak az elektromos autókkal kapcsolatos fejlesztések a kínai gyártónál, tegnap biztossá vált, hogy beszállnak a bizniszbe.
A Tesla vezérigazgatója közröhej tárgyává tette a General Motorst, mondván az amerikai konszern legújabb elektromos autója vacakul működik.
A BMW Group továbbra is elkötelezett a debreceni beruházással kapcsolatban, amelynek révén az évtized közepétől egy vadonatúj, elektromosjármű-architektúrára épülő modell gyártása indul – közölte Salgó András, a német autóipari konszern magyarországi érdekeltségének vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója a VG megkeresésére. Salgó hozzátette, hogy ez az új generációs elektromos építőkészlet a Neue Klasse néven fut, és hasonló […]
Új kihívót kapott az Elon Musk által vezetett vállalat, a Lucid Motors elektromos autója ugyanis 80 kilométerrel tovább bírja, mint a nemrégiben piacra dobott Tesla Model S Plaid.