A kaliforniai techóriás úgy döntött, eltávolítja az egyik legnépszerűbb csevegőalkalmazás egy részét.
Annak ellenére, hogy a közösségi médiában domináns nagyvállalatok óriási bevételekre tesznek szert online reklámokból, a tartalmakat többnyire kisebb weboldalak készítik.
A két számítástechnikai óriás hivatalosan is beszállt a koronavírus-járvány elleni küzdelembe.
Az interneten terjengő álhírek a huszonegyedik század nagy kihívásának számítanak. Egy ilyen helyzetben, mint a COVID-19 járvány, amikor az emberek egyébként is feszültek, kulcsfontosságú, hogy megbízható információk, és ne álhírek jussanak el a publikumhoz.
A legnépszerűbb videómegosztó portál jobban fog támaszkodni a mesterséges intelligenciára a moderálás során a koronavírus-járvány miatt.
Egy tegnapi esti San Franciscó-i eseményen a Google bejelentette, hogy a Google Fordító egy rendkívül hasznos funkcióval fog bővülni: képes lesz átiratot készíteni egy nyelvről egy másik nyelvre, valós időben.
A Brand Finance Global 500 2020-as beszámolója szerint 2019-hez hasonlóan ismét az Amazon lett a világ legértékesebb márkája, míg a dobogó második és harmadik fokán helyet cserélt a két szereplő 2019-hez képest.
Korlátozni tervezi a hirdetők hozzáférését a felhasználók adataihoz a Google – jelentette be az amerikai médiaóriás csütörtökön. A kaliforniai székhelyű médiaóriás a felhasználók adatainak szigorúbb védelmével indokolta a döntést. A változás nyomán ugyanis szerinte a hirdetők nem férhetnek majd hozzá a felhasználók olyan, úgynevezett érzékeny adataihoz, mint például az egészségi állapotuk, a vallásuk, a politikai […]