Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,32 Ft
Euró
392,65 Ft
Font
458,18 Ft
Bitcoin
64,205 $

Ismét az Amazon lett a világ legértékesebb márkája

A Brand Finance Global 500 2020-as beszámolója szerint 2019-hez hasonlóan ismét az Amazon lett a világ legértékesebb márkája, míg a dobogó második és harmadik fokán helyet cserélt a két szereplő 2019-hez képest.

Smart

Gyémánt Péter

Szerkesztő

2020-ban is az Amazon lett a világ legértékesebb márkája. A Brand Finance Global 500 2020-as beszámolója szerint a márka értéke 220 milliárd dollár, ami 17,5 százalékos növekedést jelent 2019-hez képest.

2019-hez képest a dobogó összetétele nem változott, viszont annak sorrendje igen: a Google megelőzte az Apple-t, ugyanis előbbi 11,9 százalékos értéknövekedést tudott elérni, míg az Apple márkaértéke 8,5 százalékkal csökkent. Soron kívül Halálra ítéltek egy iráni rappert, amiért részt vett egy 2022-es tüntetésen

A Microsoft és a Samsung maradt a negyedik, illetve az ötödik helyen, és az értékük is csak pár százalékot változott. A hatodik helyre a kínai ipari és kereskedelmi bank, az ICBC jött fel, a Facebook pedig megtartotta a hetedik helyét, de 4,1 százalékkal csökkent az értéke.

A top-10-be még a Walmart, a Ping An és a Huawei került be – tavaly még egyikük sem volt a top-10-ben, de mindannyian közel voltak hozzá.

Tehát a top-10-be 6 amerikai, 3 kínai és 1 dél-koreai cég került be, ami sokatmondó adat.

Friss adatok érkeztek, ennyivel haladják meg a régiós átlagot a hazai üzemanyagárak

A Magyar Ásványolaj Szövetség tagjainak pedig két hetük van arra, hogy önkéntesen lenyomják az árakat a régiós átlag szintjére.

Megszűnt a sztrájkveszély a Magyar Állami Operaházban

A Magyar Állami Operaház vezetése és a dolgozókat képviselő szakszervezetek új kollektív szerződést írtak alá, amely jelentős változásokat hoz az intézmény működésében.