A kialakult helyzet a hitelkártyával rendelkezők csaknem felét késztette arra, hogy a korábbi évhez képest változtasson az élelmiszervásárlásai gyakoriságán vagy összegén.
A válaszadók egy része arra jutott, hogy szűkíti a kiadásait és több munkát vállal, néhányuknak azonban a megtakarításaikhoz is hozzá kellett nyúlniuk.
A magyar válaszadók 73 százaléka egyetért azzal, hogy csak a magyar rendszámú autókba lehessen kedvezményes áron üzemanyagot vásárolni.
Az adatok szerint jóval hatékonyabbak azok a munkavállalók, akik otthonról tudnak dolgozni, ez a lehetőség pedig egyértelmű előnyt képvisel az álláskeresők körében is.
Arra a kérdésre azonban, készen áll-e az ország a pénznemváltásra, a többség nemmel válaszolt.
Az elemzés szerint a kávé és a trappista sajt jelentősen drágább lett, az alapélelmiszerek közül pedig csak a fehérrépa lett lényegesen olcsóbb.
A megkérdezettek mindössze 46 és 37 százaléka ért egyet az amerikai elnök háborús és gazdaságélénkítő intézkedéseivel.
Továbbra is a második legnépszerűbb kézbesítési mód a csomagautomata az interneten vásárlók körében, és tovább növekszik az ismertsége.
A felmérések szerint a lengyelek és a magyarok közel 60 százalékának sincs pénze arra, hogy elutazzon nyaralni.
Még mindig a grillhúsok és -kolbászok vezetik a listát, ám emellett folyamatosan nő a grillsajtok választéka is, miközben egyre több különleges termék kap helyet a boltokban.
A magyar nézők közel fele már a rugalmas, helyhez és időhöz nem kötött tartalomfogyasztást részesíti előnyben a hagyományos tévészolgáltatások helyett.