Jelenleg több mint 55 ezer nyilvános és magán töltőpontot üzemeltetnek világszerte, de 2030-ra 200 ezer ilyen pont működtetését tervezik.
Már idén tavasszal kiderült, hogy a cég a 25 ezer eurós villanyautója mellett egy 20 ezer eurós elektromos hajtású autón is dolgozik.
Mindez a legfrissebb Magyar Közlöny egyik kormányhatározatából derült ki, amelyben bővebben is kifejtik a részleteket.
Ebből egyrészt a töltőhálózatot fejlesztik, másrészt kedvezményt nyújtanak elektromos járművek vásárlására.
A Magyar Elektromobilitási és Technológiai Egyesület egyetért a szigorítással, de csak a jövőre nézve.
A brüsszeli testület vizsgálatai nem terjednek ki sem kínai akkumulátorok behozatalára, sem az EU-ban megvalósuló kínai beruházásokra.
Az autóról levált lítium akkumulátor okozott tüzet, mely aztán átterjedt négy másikra is.
Ezentúl fizetős lesz, most pedig az is kiderült, mennyit kell érte fizetni.
Noha a Lidl még nem tett közzé hivatalos töltési díjakat, sajtóértesülések szerint már tudni lehet az árakat.
Szeptember 4-től megszűnik a Lidl e-Charge applikáció, helyette a villanyautósok három különböző módon vehetik majd igénybe a szolgáltatást az áruházak nyitvatartási idejében.
Szélsőséges esetben még az is előfordulhat, hogy a fogyasztó pénzt kap az áramszolgáltatótól az autó feltöltéséért.