Egy mérnök hozott nyilvánosságra egy kellemetlen vádat, melyet most a Boeing tagad.
Több mint 450 millió dollárt fektetett a multinacionális repülés-technológiai vállalat a projektbe.
Mintha a kényszerleszállás önmagában nem lenne elég, más miatt is főhetett az utasok feje.
A Boeing vadonatúj repülőgép-koncepciója a hangsebesség háromszorosának elérésére képes SR-71 Blackbird modell szellemi utódjaként született meg.
Indonézia három évvel a baleset után feloldotta a tilalmat.
Az amerikai repülőgépgyártó nagyvállalat egy olyan szerkezet megalkotásába kezdett, ami akár a virtuális valóságban is létezhet.
Az amerikai űrügynökség nem várt tovább a Boeing Starliner moduljának kifejlesztésére, inkább a SpaceX-et kérte fel, hogy teljesítsék a következő, Nemzetközi Űrállomásra tartó missziókat.
A NASA és a Boeing közös keddi sajtótájékoztatójukon bejelentették, hogy meghibásodás miatt ismét leállították az űrszerkezeten végzett munkálatokat.
A vád szerint a főpilóta szándékosan megtévesztette a légiközlekedési hivatalt a 737 MAX hitelesítésekor.
Az amerikai nagyvállalat komoly problémák elé nézhet, hiszen nemrégiben kiderült, a 787 Dreamliner sorozathoz tartozó repülőgépek hibás titánelemekkel lettek felszerelve.
Habár a modul már elkészült, az amerikai űrügynökség bejelentette, korántsem úgy zajlanak a kilövés előtti procedúrák, mint ahogyan azt elképzelték.