Osimhen megállíthatatlan, kérdés, hogy az olasz bajnokaspiráns képes lesz-e megtartani.
Németország egészségügyi minisztere, valamint két tartományi vezető is jelezte, erősen elképzelhető, hogy bár zárt kapuk mögött, de visszatérhet a német futball májustól, ami jelenleg egy hónapja tartó kényszerszüneten van a COVID-19 járvány miatt.
A mai múltidézésünkben 1995-ig utazunk vissza, ami a Forma-1-es autók történetének szempontjából egy korszak lezárulását jelentette, ugyanis ez volt az utolsó év, amikor olyan autót láthattunk egy versenyen pályára gurulni, amit V12-es erőforrás hajtott.
Kedden jelentette be az európai topfutball egyik élklubja, a katalán óriás FC Barcelona, hogy egy évre eladja az ikonikus Camp Nou stadionjának névadási jogát, hogy pénzt tudjon gyűjteni a koronavírus-járvány elleni harcra.
A koronavírus-járvány következtében meghozott korlátozások egyik leghangsúlyosabb része, hogy a nagyobb létszámú tömegrendezvényeket hosszú időre felfüggesztették, és ebbe természetesen a sportrendezvények, így a futballmeccsek is beletartoznak.
A koronavírus-járvány miatt, több más profi futball ligához hasonlóan az angol Premier League is kényszerszünetre vonult.
Habár az autóvilág, és így a versenyautózás világa is elindult a környezetkímélés irányba, és már számos szériában már legalább hibrid erőforrásokra váltottak át, mindig libabőrt tud okozni az embernek, ha meghallja egy régi autó motorjának az olajjal átitatott hangját.
Már több mint egy hónapja annak, hogy a koronavírus-járvány következtében határozatlan időre felfüggesztettek minden sporteseményt.
Kevés embernek kell bemutatni a német Michael Schumachert, akinek a neve a popkultúrában hosszú időn át egyet jelentett a Forma-1 és az autóversenyzés világával.
A Forma-1 történetének egyik leglegendásabb párharca Ayrton Senna és Alain Prost között zajlott két éven át
Egy neves professzor szerint nem valószínű, hogy a vakcina megléte nélkül az Olimpia jövőre megrendezésre kerül.