Éles fordulatot vesz a Tesco: alaposan megváltozik a kínálat
Rövidesen rá sem fogunk ismerni a Tesco kínálatára, a vállalat ugyanis elhatározta, hogy ezentúl sokkal nagyobb figyelmet fordít az egészséges élelmiszerekre.
A hazai Tesco is vállalta, hogy ezentúl kiemelt figyelmet fordít az egészségesebb élelmiszerekre, így növelni fogják a kínálatukban lévő egészségesebb termékek arányát, a kitűzött célokat pedig még 2022 végéig szeretnék elérni.
A fenntarthatóság jegyében leginkább a növényi alapú, húst helyettesítő termékek értékesítésének 300 százalékos növelését tervezi a vállalat, a célt pedig 2025-re szeretnék majd elérni. Mindemellett már dolgoznak egy olyan tervezeten, mely alapvetően is egészségesebbé tenné a saját márkás termékkínálatot.
Az egészségesebb vonalra evezés azonban nem saját ötlet volt: a Tesco részvényeseinek egy része felszólította a vállalatot, hogy javítson az általa forgalmazott élelmiszerek minőségén, és növelje az egészséges élelmiszerek kínálatát.
A Tesco az egyik legnagyobb szereplője a brit élelmiszer-kiskereskedelemnek, ugyanis 27 százalékos részesedéssel rendelkezik a szférában, s korábban már ígéretet tett arra vonatkozóan, hogy egészséges termékeinek arányát a korábbi 58 százalékról 65 százalékra emeli 2025-ig bezárólag – írja a Napi.