Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Zöldülni kényszerül a világ egyik legnagyobb kozmetikai cége

Úgy tűnik, a szépségipari megavállalat, a L’Oréal felismerte, hogy kénytelen haladni a korral, és a 2030-ig szóló terveivel megpróbál a fenntarthatóság vizeire evezni.

...svg content...Fotó: Cherie Birkner/Unsplash
Egészség/Életmód
Author image

Kornis Vivien

Szerkesztő

A világ egyik legnagyobb, nemzetközi kozmetikum gyártó cége, a L’Oréal belevágott az egész csoportot érintő projektbe, melynek során a teljes globális portfóliójuk zöldítését végzik. A szépségipari óriáscég tavaly fedte fel a For the Future 2030 fenntarthatósági tervét, amivel több, különböző zöld célt tűzött ki maga elé.

A franciaországi székhelyű vállalat 2030-ig teljesítendő tervei közé a tartozik a csomagolások lecserélése, elsősorban újrahasznosított vagy biológiai alapú műanyagokra, valamint a központjaik és gyártóegységeik kibocsátásának csökkentése, és az alapanyagok 95 százalékának természetes alapú előállítása.  Soron kívül Máv: éjszaka helyreállhat a Déli pályaudvart érintő vonalak menetrendje

Ez az utolsó célkitűzés azt jelenti, hogy a cégóriásnak rá kell feküdnie az úgynevezett zöld tudományokra, melyek azokat a módszereket és folyamatokat foglalják magukban, amelyek segítenek csökkenteni az ökológiai lábnyom mértékét. 

A zöld tudományok segítségével elérhetjük, hogy a természetes összetevőket fenntarthatóbb módon állítsuk elő. Ezzel a megközelítéssel a teljesítményünk új szintjeit és a a kozmetikumok új előnyeit érhetjük el anélkül, hogy kockára tennék a biztonságot

– mondta el a L’Oréal leendő vezérigazgatója, Nicolas Hieronimus.

A kozmetikumgyártó-óriás kutatási, innovációs és technológiai elnöke, Barbara Lavernos elmondta, hogy az új kutatási fejezetet a természetes tudományok innovációjának és fejlődésének köszönhetően tudják megnyitni. Laurent Gilbert, a L’Oréal fenntartható innovációért felelős igazgatója szerint rendkívül időszerű és szükséges és időszerű a változás – írja a Cosmetics Design Europe

A fogyasztók különben egyre tudatosabban szervezik meg bevásárlásukat, amely nem csak az élelmiszeripar változását sürgeti. A Coca Cola nemrég jelentette be, hogy az Egyesült Államokban átáll a zöldebb csomagolóanyagokra, a Real Madrid növényi alapú étrend népszerűsítésébe kezd, és világszerte nagyobb hangsúlyt fektetnek a kormányok és a cégek a megújuló energiaforrások folyamatos fejlesztésébe.