Kiderült, mely korosztályokban a legnépszerűbb a Temu: meglepő eredmények születtek
A Z generáció tagjai konkrétan a „Temu áldozatainak” nevezik szüleiket.
Egy friss kutatási jelentés megállapította, hogy a Temu leghűségesebb vásárlói az 59 év felettiek, őket pedig szorosan követik az X generáció tagjai – írja az Economx a Business Insider cikkére hivatkozva. Néhány vásárló pedig azt is elárulta, miért rajonganak annyira a kínai webáruházért – azt leszámítva, hogy számos termék nagyon olcsón szerezhető be.
Az egyikük például azt mondta, azért szereti a Temut, mert az ott elérhető árucikkek emlékeztetik őt a késő esti reklámokban látott dolgokra. Míg egy másik úgy fogalmazott, hogy a Temu kitölti a Bed Bath & Beyond bezárása után hagyott űrt, ahol a pénztárban mindenféle olyan kütyüt talált, amelyek létezéséről korábban nem is tudott.
A Z generáció tagjai azonban már nem állnak ennyire pozitívan a kínai webáruházhoz, szüleiket konkrétan a „Temu áldozatainak” nevezik a TikTokon. Ám a cikk szerint nem véletlen, hogy a cég ilyen sok embert vásárlásra csábít, hiszen a reklámjaik mindenhol ott vannak, óriási leárazásokkal és ingyenes szállítással kecsegtetnek.
Mindemellett a Temu milliárdokat költött arra, hogy megvesse a lábát a piacon, a The Wall Street Journal szerint az alkalmazás az ötödik legnagyobb digitális reklámköltő volt 2023 utolsó három hónapjában. De korábban arról is beszámoltunk, hogy kiderült, tűzveszélyes fűtőtesteket árultak a nálunk is agyonreklámozott webáruházban.
Továbbá azt is megírtuk, hogy a Temu miatt a GVH-hoz fordultak a magyar e-kereskedők: ők ugyanis nem nézik jó szemmel, hogy a cég megkérdőjelezhető módszerekkel letarolja a magyar piacot. A vádakra később a feltörekvő webshopot üzemeltető cég is reagált, amely állítja, a Temu nem sért sem régiós, sem helyi jogszabályokat működése során.