Az eladók még mindig a magas árakat erőltetik, de már a vevők térfelén pattog a labda.
Az elmúlt egy évben szemmel láthatóan romlott a magyar vásárlók helyzete a németekéhez képest, amely a bevásárlások végösszege, illetve az átlagbérek változása alapján derült ki.
A Fornetti anyavállalata, az Aryzta eredményes időszakot tudhat maga mögött, ugyanis 18 százalékkal növelte az árbevételét egy év alatt.
Több szempontot is érdemes figyelembe venni háztartási készülékek vásárlása előtt, amely a jelenlegi körülmények között költséghatékonyabb döntés, mint kitartani egy régebbi termék mellett.
Jelentős sikereket értek el Franciaországban, ugyanis egyre több vásárló tér be az üzleteikbe, emellett a médiában is megerősítették a jelenlétüket.
Több üzletben elrendelték, hogy egy vásárló csak 2 kg sót és 5 kg cukrot vehet meg, az erre vonatkozó intézkedés azonban ideiglenes jellegű.
Az Európai Bizottság nemrégiben közzétett jelentése szerint a gépjárművekre és a játékokra érkezett a legtöbb fogyasztói panasz 2021-ben.
Nagy valószínűséggel az szja-visszatérítés játszik jelentős szerepet abban, hogy a magyar vásárlók körében látványosan megugrott a drága iparcikkek iránti kereslet.
A Royal Futár Hungária Kft. a héten jelentette be, hogy "bizonytalan időre"megszünteti tevékenységét, azonban már azokat a csomagokat sem hajlandók kiszállítani, melyeket korábban megrendeltek az ügyfelek.
Az üzletlánc döntése alapján egy változást eszközölnek a korszerűsítés jegyében, így a továbbiakban már nem Penny Market, hanem Penny. lesz az üzletek neve (tehát a "Market" helyére egy pont kerül).
Rövidesen rá sem fogunk ismerni a Tesco kínálatára, a vállalat ugyanis elhatározta, hogy ezentúl sokkal nagyobb figyelmet fordít az egészséges élelmiszerekre.