Úgy tűnik, ez lett a legnépszerűbb csalási forma.
Néhány héten belül kiderül, mely stratégia bizonyul a legsikeresebbnek, illetve mely kiskereskedelmi láncnak sikerül a többiek fölé kerekednie.
Nagyobb a választék, a kereslet viszont bezuhant, az árak pedig nem követik a csökkenést.
A rezsicsökkentési szabályok változása nyomán hűtő- és fagyasztószekrényeket, elektromos sütőket, főzőlapokat, hűsugárzókat és elektromos radiátorokat is sokan rendeltek.
Szemfüles és tájékozott vásárlóknak köszönhető, hogy lebukott egy tűzifacsaló, akit még a Nébih is a "legképzettebb szélhámosként" tart számon.
Ennek során azt kérik a potenciális áldozatoktól, hogy osszák meg a bejegyzésüket, emellett hagyjanak egy kommentet alatta, majd a regisztráció után további adatokat próbálnak megszerezni.
Reggel hét és nyolc óra között mintegy 85 ezer rendelést adtak le a vásárlók, ráadásul több mint 2,2 milliárd forint értékben.
A szakember szerint az óvatosság fogja jellemezni az idei ünnepeket, mégsem gondolná, hogy az emberek sokkal kevesebbet fognak költeni a népszerűsítésre, vagy az ajándékokra.
Ha meghalljuk, hogy saját márkás termék, gyakorta gondolhatunk arra, hogy ezek a termékek silányabb minőségűek, ám ez nem feltétlenül igaz: az elszálló árak miatt a magyarok is egyre inkább ezeket a termékeket keresik.
A Mondelez a 7,76 milliárd dolláros bevétel mellett 74 centes részvényenkénti korrigált nyereséget ért el a III. negyedévben, s hasonló sikerekre számít a későbbiekben is.
Hiába az olcsó repülőjegy, ez sem ösztönözte az érdeklődőket arra, hogy az országba látogassanak, így idén 18 százalékkal kevesebb turistát regisztráltak, mint tavaly.