A cég digitális ártáblákat vezet be, ezzel egyidőben pedig kivezeti a papíralapú árcímkéket, s minderre jó oka van.
Azok, akik Standard Klubtagságra fizettek elő, eddig kivétel nélkül élhettek a klub által nyújtott segélyszolgáltatásra szóló kedvezménnyel, ez azonban 2023. február 3-tól megváltozik.
A közlekedési minisztérium a múlt hét folyamán nyilvános konzultációra küldte a törvénytervezetet, s az új elektronikus útdíjszedési rendszer legkorábban 2024 végén léphet működésbe.
Ám ez alól kivételt képeznek a tömegközlekedési eszközök és az egészségügyi intézmények, vagyis ezeken a helyeken továbbra is fel kell venni a maszkot.
Ez remélhetőleg enyhíteni fogja a két ország közötti diplomáciai vitát, bár az nem derült ki, hogy a dél-koreai állampolgárok kapcsán is lesz-e hasonló változás.
Áprilistól fizetni kell az olyan alkalmazásokért és szolgáltatásokért, amelyekhez eddig korlátlanul hozzáférhettek a felhasználók akkor is, ha a díjcsomagjuk internetes keretét már kimerítették.
A cég vezetői erről már az Üzemi Tanácsot is tájékoztatták, bár azt nem lehet tudni, hogy eddig hány embert küldtek el.
Miután Horvátország 2023. január 1-jén hivatalosan is belépett az euró- és a schengeni övezetbe, több változás is történt, és az árak is módosultak.
A HNB arra számít, hogy 1,1 milliárd darab forgalomban lévő fémpénzt és 500 millió bankjegyet váltanak be az állampolgárok.
Mindez 2,5 millió kártyafelhasználót és csaknem 50 ezer hazai turisztikai szolgáltatót érint, s a remények szerint számos előnnyel jár majd.
Ezen megállóhelyek esetében már csak akkor fognak megállni a vonatok, ha az utasok előre jelzik leszállási szándékukat, vagy ha várakozók állnak a peronon.